13 Reacties

2 maanden geleden

Komt ook echt omdat ik niks meer voel

2 maanden geleden

Omzich zou ik mij daar nu nog niet druk om maken. Pas later is het de bedoeling dat je de baby elke dag wel voelt. Ik heb mijn baby ook even 2 weken niet gevoeld. Daarna echo en hij was toch echt aan het gymen in m'n buik.

2 maanden geleden

Je baby heeft nu nog alle ruimte om te bewegen en het kan dus heel goed zijn dat je baby nu net zo ligt dat je t niet voelt. Als je je echt niet gerust voelt kun je misschien een doppler aanschaffen en steeds luisteren als je ongerust bent, stress is niet goed voor je (maar je druk maken om stress helpt ook niet😜)

2 maanden geleden

Ik begrijp hoe je je voelt. Ik heb ook voor deze zwangerschap een missed abortion gehad. Zeker nu de zwangerschapskwalen stuk minder zijn, twijfel ik ook vaak of hartje nog klopt. Ik haal mijn vertrouwen uit het feit dat mijn buik blijft groeien. Heb je dat wel?

2 maanden geleden

Ik herken dit heel erg van mijn eerste zwangerschap. Was continue in paniek dat er wat mis was met de baby, of dat ik een stilgeboorte zou krijgen. Mijn dochter wordt maandag 1. Bij mij was het echt het onbekende waar ik in zat bij de eerste zwangerschap. Deze zwangerschap ben ik namelijk echt de rust zelve. Ik vertrouw er helemaal op dat het goed komt. De eerste zwangerschap heeft de pop poli mij heel erg geholpen tijdens de zwangerschap, maar ook tot 8 weken na de zwangerschap. Ik kan het je echt aanraden. Verder denk ik dat een eerste zwangerschap bij de meeste vrouwen het engst is. Alles is nieuw. Alles is onbekend. Probeer erop te vertrouwen dat je lichaam weet wat het moet doen, en houd van aan het feit dat zwangerschappen in bijna alle gevallen goed gaan na de 16 weken.

2 maanden geleden

Ik voel haar soms ook een dagje even niet, en de volgende dag weer heel goed. Alsof ze dan toch even anders is gaan liggen waardoor ik haar weer goed voel. Ik heb thuis zelf een doppler liggen die ik er bij pak als ik even haar hartje wil horen.

2 maanden geleden

Mijn eerste zwangerschap eindigde ook in een missed miscarriage en voel me daardoor ook behoorlijk onrustig. Ik ben blij dat ik de baby nu met 19 weken regelmatig voel, maar maak me soms wel zorgen als ik haar een langere periode niet voel. Wat mij houvast geeft is dat we alleen maar goede echo’s hebben gehad en dat ik de baby op dit punt ook nog niet iedere dag zou moeten voelen bewegen. Als je het gevoel hebt dat je angst te erg wordt zou ik het bij mijn verloskundige of HA aangeven. Zij zullen vast tips of adviezen hebben over hoe hiermee om te gaan

2 maanden geleden

Reactie op annabel021998

Ik voel haar soms ook een dagje even niet, en de volgende dag weer heel goe ...
Welke doppler heb jij besteld?

2 maanden geleden

Welke doppler heb jij besteld?
Ik heb deze!

2 maanden geleden

Reactie op annabel021998

Ik heb deze!
Oh met koptelfoon? Das nieuw

2 maanden geleden

Ik heb het nu ook pff vervelende angst gevoel dat er iets mis is mis gaaf

2 maanden geleden

Ik heb het nu ook pff vervelende angst gevoel dat er iets mis is mis gaaf
Nare droom gehad of heb je dit gevoel zomaar?

2 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Nare droom gehad of heb je dit gevoel zomaar?
Ja maar nare dromen horen bij de zwangerschap toch?