22 Reacties

2 maanden geleden

Hoeft niet.. kan ook zo nog 6 weken duren.. mijne is ook ingedaald ben 35 weken.. maar ze zei dat dat geen kwaad kon

2 maanden geleden

Mij. Eerste zwangerschap was ze met 28 weken al ingedaald en ik beviel pas met 40+2

2 maanden geleden

Geen directe zorgen!! Mijn zoontje was met 30 of 31 weken al ingedaald (dus waarschijnlijk nog eerder gebeurt) en hij is geboren met 39+6 😊

2 maanden geleden

Dat wil helemaal niets zeggen! Indalen heeft niets te maken met wanneer de baby geboren wordt, staat ook een artikel over op 24baby

2 maanden geleden

Dat zegt helemaal niet hoor.. er zijn zelfs mensen die lopen weken met 3 cm onsluiting.. Zou me vooral nog niet veel zorgen over maken 😊

2 maanden geleden

Ik was ook 31 weken zwanger toen ik de indalingsweeën heb gevoeld. Later bij de verloskundige bleek dat ook zo te zijn geweest. Dit wilt helemaal niks zeggen en je kan nog altijd zelfs tot 42 weken doorlopen ook al is de baby vroeg ingedaald. Ik maak me er niet zo'n zorgen om.

2 maanden geleden

Dank jullie allemaal 💙

2 maanden geleden

Geen ervaring, maar in alle zwangerschapsboeken die ik heb staat dat timing van indalen niks zegt over wanneer de geboorte gaat zijn. Indalen gebeurt meestal tussen de 30 en 38 weken. Volgens mij is mijn kleine er sinds een uurtje mee bezig, ik voel allemaal pijntjes en ongemakken die ik niet eerder heb gevoeld..

2 maanden geleden

De eerste was hier rond 29 weken ingedaald werd pas met 42 weken ingeleid dus dat zegt echt helemaal niks!

2 maanden geleden

Hier ook met 29 weken ingedaald en pas met 41.2 geboren

2 maanden geleden

Bij mijn eerste was hij ingedaald rond de 32 weken en is met 37+6 geboren, maar het moment dat hij/zij indaalt wil echt niks zeggen over wanneer 'ie komt

één maand geleden

Wil helemaal niks zeggen. Mijn dochter. Was met 32 weken ingedaald. Ik had anderhalve cm ontsluiting. En ben ingeleid met 38 weken. Anders had ik misschien nog wel langer gelopen. Laat indalen is ook niet altijd prettig. Mijn jongste dochter daalde laat in. Ik heb een scan moeten laten maken van mijn longen. Ik had t zo benauwd. Dokter dacht longembolie. Maar was puur omdat ze zo hoog lag.

één maand geleden

Nouja, wat een stomme reacties van die mensen waar je het tegen hebt gezegd. Als ze een beetje kennis hebben weten ze dat dit niks uit maakt voor de bevallingsdatum. Niet teveel mee bezig zijn hoor meid! Mn meisje is ook al ingedaald, zit al bijna vast in mn bekken. Ben er alleen maar blij mee. En zo kan ze nog paar weken blijven zitten.

één maand geleden

Nee geen zorgen maken. Dit zegt niks. Zwanger van de vierde en ze dalen allemaal rond de 31-32 wk in. Allemaal geboren met 40 weken

één maand geleden

Is heel normaal, iets aan de vroege kant maar binnen de normale range. Bij een eerste kindje dalen ze vaak sneller in omdat ze meer tijd nodig hebben om goed door de spieren heen te komen die nog niet zijn opgerekt. Misschien zijn mensen om je heen dan bang voor een vroege bevalling maar dat is onwetendheid. Is allemaal prima in orde!

één maand geleden

Ik ben nu 33+2 en met 32 weken was ze bij mij ingedaald. Verloskundige en echoscopist zeiden beide dat dit helemaal niks zegt over wanneer ik zal gaan bevallen.

één maand geleden

Ons zoontje was met 31 weken ingedaald en geboren met 40+3. Altijd vervelend als mensen je bang proberen te maken!

één maand geleden

Is vrij normaal hoor, dat de baby al is ingedaald! Vooral bij een eerste kindje. Kreeg toen bij mijn eerste te horen dat ze bij eerste kindjes vaak vanaf week 28 al kunnen indalen. Dus helemaal netjes zo bij jou! En verder zegt indalen hélemaal niks over wanneer je gaat bevallen. Dus zeker niet angstig over zijn. Weet niet waarom ze dit tegen je zeggen, maar het klopt gewoon niet. Zo zonde dat je zo veel stress ervaart, waar het totaal niet nodig is. Én, mijn eerste was ook gewoon ingedaald. Maar met 38 weken ingeleid en bleek ie er toch weer uit gegaan te zijn en terug naar boven. Is een héle kleine, bijna onmogelijke kans (werd er gezegd in het ziekenhuis), maar dat kan dus ook. Als ik dus niet was ingeleid, moesten we weer wachten tot ie terug ingedaald was😂

één maand geleden

Mijn dochter daalde met 31 weken en is met 40+4 geboren. Het zegt helemaal niks gelukkig!

één maand geleden

Dit zegt inderdaad helemaal niets over je bevaldatum. Laat mensen zich lekker met hunzelf bemoeien!