14 Reacties

17 dagen geleden

De maand juni

17 dagen geleden

Leuke naam! Zonder jouw toevoeging zou ik wel denken dat je deze naam op z’n Engels uitspreekt

8 dagen geleden

Hele leuke naam! Ik werk zelf bij consultatiebureau en zou dit wel op zijn engels uitspreken.. kindje bij ons heet Juule. Ook heel leuk

8 dagen geleden

Doet me denken aan Joene. Zo noemden we een van de Jeroens op school. Verder kan juun Zeeuws en of Vlaams zijn voor uien in sommige locale dialecten. Al hoor je Ajuun daar ook.

8 dagen geleden

In ons dialect is een juun een ui. Maar dat is denk ik niet overal zo

7 dagen geleden

Reactie op Jopie87

In ons dialect is een juun een ui. Maar dat is denk ik niet overal zo
Nee idd, dat is hier niet zo! Kwam het online ook al tegen😅 lastig of je dat dan toch meeweegt

7 dagen geleden

Leuke naam!

7 dagen geleden

Leuk! Maar ik zou ‘m wel op z’n Engels uitspreken als ik het lees

7 dagen geleden

Leuke naam, kom hem steeds meer tegen. Vind de variant Juna ook leuk en wellicht vaker direct goed uitgesproken

7 dagen geleden

Super leuk! Dochter van een vriendin heet Juune. Schrijf je ook met 2 u’s. Zou het idd anders op z’n Engels uitspreken.

7 dagen geleden

Vind June ook erg leuk! Maar spreek het wel uit op zijn Engels met deze manier van schrijven. Wil je dat niet, dan inderdaad Juune.

7 dagen geleden

Ik denk direct aan de hoofdrol speelster van de handmaidstail. Is trouwens ook een leuke dame. Dus absoluut prachtige naam. Maar wel op z'n Engels

7 dagen geleden

Ik vind het een erg leuke naam! Heb m hier ook op het lijstje gehad. Helaas vind mijn partner de naam niks

7 dagen geleden

Leuk! Geen vreemde associaties