5 Reacties

één maand geleden

Weinig ervaring met een VW, behalve dan dat ik die krengen voor geen klote vindt rijden.... Wij hebben wel altijd een Citroën Grand Picasso (2012) gehad, de 7-zitter. Hele fijne ruime auto. Alle stoelen zijn verstelbaar. Zowel de leuningen als alle 3 de zittingen op de achterbank. Hele ruime kofferbak, waar dus ook nog 2 extra stoelen verborgen zaten. Vorig jaar wegens auto van de zaak verkocht, maar nog altijd spijt van. Er zijn inderdaad ook smallere autostoeltjes. Op dat punt kan ik alleen maar als tip meegeven, ga even langs een goede babyzaak en laat je even voorlichten. Meestal mag je de showmodellen wel even passen, dan kun je kijken hoe je uitkomt. Succes!

één maand geleden

Hi, Misschien een keer een proefritje maken bij een autozaak. Succes!

één maand geleden

Wij verwachten onze vierde, maar deze zomer nog in onze oude auto (stationwagen) op vakantie gegaan. We deden het als volgt: de oudste is 7; die zat voorin op haar stoeltje, ik in het midden (hels idee achteraf maar voor de rust een top idee). Anders zou het niet passen met de stoeltjes. Ik raad wel echt aan om een proefrit te maken en uit te proberen. Zelf gaan wij nu een Peugeot 5008 aanschaffen (7-zit), maar ook met 3 kinderen zou ik dat gedaan hebben. Alleen dat ligt natuurlijk wel aan het beschikbare budget. Ik zou in ieder geval veel proefritten maken!

één maand geleden

Reactie op Winterbaby22

Wij verwachten onze vierde, maar deze zomer nog in onze oude auto (stationw ...
Toevallig hebben wij ook een proefrit gepland staan met de peogeot 5008 dus wij gaan ook voor een andere auto en denk die! Bedankt

één maand geleden

Wij hebben multimac gekocht