7 Reacties

15 uur geleden

Ik bij de vorige na 4 weken, nu weet ik het nog niet haha. Ben echt nog te moe om zelf te rijden merk ik. Heb 11-11 m’n keizersnede gehad. Zou wel eerst checken voordat je de weg opgaat of je wel verzekerd bent. Sommigen verzekeraars schijnen in de voorwaarden te hebben staan dat je de eerste 6 weken niet verzekerd bent.

15 uur geleden

Reactie op Lies90g

Ik bij de vorige na 4 weken, nu weet ik het nog niet haha. Ben echt nog te ...
Sommige* .. stomme autocorrect 🤣

13 uur geleden

Ik heb 28 oktober een keizersnede gehad, en ben na 3 weken weer gaan rijden. Nog geen snelweg, maar kleine stukjes waarbij de impact bij een eventuele noodstop niet zo groot is. Ik heb de verzekering van te voren ook gemaild met de vraag welke termijn zij hanteren, maar daar kreeg ik alleen een heel lang en vaag juridisch antwoord op zonder dat er een termijn werd genoemd...🫠 Ik denk dat je prima kunt rijden als je je goed genoeg voelt!

10 uur geleden

Ik zat na een week in de auto. Het is inderdaad per verzekering verschillend en ik heb ze dus zelf opgebeld. Bij mij gaven ze aan dat als je je zelf goed genoeg voelt om te rijden, ze dit aan jezelf over laten om te beslissen. Weet inderdaad dat er in sommige polissen staat dat het pas na 6 weken kan, gewoon even bellen dus denk :)

9 uur geleden

In het ziekenhuis gaven ze mij het advies dat je een noodstop moet kunnen maken in de auto dus oftewel snel moet handelen als het nodig is. Ik ben zelf 7 november bevallen en van de week ook een stukje gereden. Wel nog zonder kinderen, dat doe ik denk ik over een paar weken maar een boodschapje doen zelf gaat prima. Er staan inderdaad geen vaste termijn voor het weer “mogen” rijden …

4 uur geleden

Ik heb volgende week mijn derde keizersnede. Ik woon in het buitenland en heb bij mijn eerdere keizersnedes na 3 weken een doktersverklaring gekregen "fit to drive" anders moest ik van de verzekering wel 6 weken wachten. Na 3 weken ging autorijden met de kids prima :)

4 uur geleden

Dank je wel voor jullie reacties 🙏🏼 Ik ga maandag gelijk even bellen