19 Reacties

één maand geleden

Hiii! Op dit moment op weg naar italie, rit van 14 uur en ik vond het ook maar spannend! Hoe gaat dst en trek ik dat wel.. Inmiddels nog maar 6 uur te gaan en gaat super! ☺️ lekker veel snacks mee, nootjes en kersen, tipje, denk vooral om de vezels ;) dat stilzitten is niet zo lekker voor de stoelgang haha. En ik drink veel, dat helpt fris te blijven. Ook afspreken hoe vaak je even stopt, een kort stopje ieder twee uur bvb om eventjes je benen te strekken proberen we, dat is heel fijn en kost niet zoveel tijd. Nou ja, ik hoop dat je er iets aan hebt, dit werkt vooralsnog super en daardoor worden de zenuwen ook minder en eindelijk lekker zin in vakantie! Ik hoop dat het je meevalt en een fijne vakantie hebt 🙏

één maand geleden

Reactie op APCS

Hiii! Op dit moment op weg naar italie, rit van 14 uur en ik vond het ook m ...
Btw, 25+6 weken

één maand geleden

Momenteel op vakantie (2 weken, morgen terug. 26w) met een tweeling met 15mnd en dus zwanger. We zijn niet helemaal naar Italië, zitten in Frankrijk. Maar het rijden en zitten gaat prima ! Ik vind de riem tegen m'n buik niet fijn dus heb een speciale pregnancy riem. Verder gewoon soms even stoppen om te plassen ;). Onze kids vinden de auto prima , dat scheelt ook.. Fijne vakantie!

één maand geleden

Hah ik word stiekem wel jaloers van zulke plannen! Ik heb helaas al sinds 14 weken ischias en nu (24+5) überhaupt zo’n bekkenpijn dat ik niet langer dan 45 minuten kan zitten. Familie of vrienden bezoeken aan de andere kant van het land is de verste vakantie die er hier in zit 😅 Ik zou lekker aan je plannen vast houden, maar wel vast nadenken over een plan B met fijne pauzeplekjes op de route en een plan C met tussentijdse overnachting bijvoorbeeld. Zodat je mocht het tegenvalt niet op dat moment (als jij toch ineens veel last krijgt, of je peuter er helemaal doorheen zit) nog iets compleet nieuws moet bedenken, maar opties hebt om uit te kiezen.

één maand geleden

Wij zijn 2 weken geleden naar Hongarije gereden. Klein beetje opgereden haha dus in totaal 16 uur onderweg. We zijn meerdere keren gestopt en hebben s nachts gereden om de drukte voor te zijn en zodat iedereen die niet reed nog even tussendoor kon slapen. Opzich is het mij goed bevallen, ik heb wel voor de zekerheid compressiekousen aangedaan, voor het geval dat. Geen dikke benen gehad dus heeft goed uitgepakt. Oja en inderdaad veel snacks ( fruit ,tomaatjes broodjes snoep en nootjes) en drinken meegenomen.

één maand geleden

We zijn naar spanje gereden 15 uur, met een peuter van 2 , wij doet het met 2 dagen en overnachten in een hotel , +- elke 2 uur stopen does eindelijk waren 12 uur per dag onderweg

één maand geleden

Ik zit op dit moment ook in Italië! De reis is mij enorm goed bevallen. Wij zijn wel in twee keer gereden met een tussenstop in Milaan, maar jullie gaan de nacht in en zullen dus meer kunnen doorrijden. Het voorin zitten is voor mij echt heel goed te doen, geen gezwollen enkeltjes, wel even lopen bij elke stop (naar de wc en terug was voldoende voor mij, haha). Enige puntje was, iets vaker stoppen voor een plaspauze. En als het nou niet gaat zoals je hebt gepland, probeer dan vooral mee te bewegen en te kijken wat wel kan. In het ergste geval komen jullie een dagje later op de bestemming aan, maar is dat nou zo erg?

één maand geleden

Hoi! Ik ga ook volgende week vrijdag vertekken naar Zwitserland. Ik ben dan 26+2. Ik vind het ook heeeeel spannend. Ik heb helaas wel klachten heeel erg moe en harde bovenbuik.. maar ik heb toch besloten om te gaan.. want die klachten heb ik ook hier. Ik kan daar tenmiste beetje genieten van het uitzicht met deze klachten ipv thuis elke dag met me peuter 😂 maar jij zegt dat je helemaal geen klachten heb ik zal zeggen geniet ervan!!

één maand geleden

Wij gaan naar Oostenrijk. Heb een ergonomisch zitkussen gehaald, bevalt tot nu toe (korte ritten) erg goed. Heb met lang zitten sneller last van mijn rug,hoop dat dit hiermee wat wegblijft

één maand geleden

Ik ben momenteel in het noorden van Italië (in de bergen) na een rit van 11u. Ik heb geen enkele keer last gehad onderweg, ging helemaal prima! Ik ben hier zonder mijn zoontje nu, maar afgelopen januari was hij er wel bij (zelfde plek, maar dan skivakantie). Hij was toen bijna 2. Wij zijn toen rond 21u vertrokken en hij heeft bijna heel de rit geslapen, op de laatste 1,5u na. Jullie plan lijkt me dus zeker goed! Niet van wakker liggen zou ik zeggen. 😉

één maand geleden

Als ze slapen, rijden jullie dan gewoon door? Ik dacht dat je kinderen altijd even moet laten bewegen na 2 uur? Of klopt dat niet? Ik ben zelf nieuwsgierig ook zodat ik weet hoe ik het zelf de toekomst doe.

één maand geleden

Reactie op Nikkietje321

Als ze slapen, rijden jullie dan gewoon door? Ik dacht dat je kinderen alti ...
Wij stoppen niet als ze slapen. Sowieso niet als het niet nodig is. Kleintje mogen officieel niet langer dan 2 uur in een maxicosi, maar als ze wat ouder zijn kan een keer een heel dag in de auto niet zoveel kwaad hoor, die autostoelen van tegenwoordig zijn zo comfi!

één maand geleden

Net terug uit Italië met 26 weken zwangerschap. 14 uur in de auto gezeten. Ging helemaal prima en nergens last van gehad!

één maand geleden

Ik heb vorige week met 24,5 week ruim 11 uur in de auto gezeten voor vakantie. Ging voor mij prima! Het is natuurlijk voor iedereen anders maar als je je nu goed voelt zou ik me geen zorgen maken :)

één maand geleden

Hi, wij zijn vorige maand weg geweest met de auto. We hebben de heenweg in 2 delen gedaan (1000km en daarna nog 400km) en de terugweg in 1x, dit was uiteindelijk 17 uur vrijwel nonstop rijden. Ik heb wel best wel flinke bekkenklachten, de terugweg viel me wel zwaar aan het einde maar was nog oké. Ik heb NIET gereden. Ik vond het prima. Op de tussenstop deden we een klein rondje lopen en even rekken/strekken. Verder kon de stoel soms naar achteren, waardoor ik ook even soort van kon liggen. Ik was toen 19-21 weken

één maand geleden

Wel benieuwd hoe de reis je nu bevallen is?

één maand geleden

Reactie op APCS

Wel benieuwd hoe de reis je nu bevallen is?
Ja precies ik ook☺️

één maand geleden

Reactie op APCS

Wel benieuwd hoe de reis je nu bevallen is?
Het ging top! We zijn om 16.30 vertrokken en waren om 9.30 vanochtend op bestemming. Onze zoon heeft lekker geslapen ‘s nachts (wel wakker af en toe, maar dikke prima) en wij hebben elkaar afgewisseld met rijden. Eigenlijk zelf nergens last van gehad, en onze zoon werd alleen de laatste twee uur een beetje vervelend, maar logisch denk ik! Dus we kijken er echt goed op terug! Er stond 16 uur voor en we hebben het in 17 gereden. Mega chil ‘s nachts zonder oponthoud

één maand geleden

Reactie op Baby_2324

Het ging top! We zijn om 16.30 vertrokken en waren om 9.30 vanochtend op be ...
Wat onwijs fijn!☺️