12 Reacties

8 maanden geleden

Wij gaan morgen naar Ibiza en nemen de maxicosi mee die ook op de buggy kan. Zo hebben we alles in 1! Mijn dochter is nu 6 maanden. Neem aan dat dat met 7,5 ook nog wel past.

8 maanden geleden

Toen wij 1,5 jaar terug met ons zoontje van 7 maanden op vliegvakantie gingen hebben we gewoon een autostoel bij de huurauto gehuurd. Scheelt een hoop gesleep :)

8 maanden geleden

Wij gaan morgen naar Ibiza en nemen de maxicosi mee die ook op de buggy kan ...
Ahhh veel plezier alvast, moet je daarvoor naast je bagage die je hebt extra ruim bagage kopen? Want het is nog best wel groot en zwaar

8 maanden geleden

Reactie op Mama2324

Toen wij 1,5 jaar terug met ons zoontje van 7 maanden op vliegvakantie ging ...
Ahhhh wat handig ik ga gelijk kijken of dat kan, bedankt!

8 maanden geleden

Reactie op essieeek

Ahhh veel plezier alvast, moet je daarvoor naast je bagage die je hebt extr ...
Nee je mag voor de baby 2 stuks ruimbagage en de luiertas in het vliegtuig.

8 maanden geleden

En dankjewel 😄

8 maanden geleden

Wij hebben voor de vakantie via marktplaats de cybex cloud z gekocht. (Onze zoon is 5 maanden). Deze kan plat worden gemaakt voor op het joolz onderstel en kan rechtop als kinderzit in de auto. We gebruiken ‘m ook als wipper. Ben er erg blij mee! Tijdens de reis hadden we de cybex samen met het kinderwagen onderstel ingesealed. Hopelijk heb je er wat aan. Succes en alvast veel plezier!

8 maanden geleden

Wij vliegen ook volgende maand maar wij hebben een autostoeltje bij de huurauto erbij gehuurd! Ideaal, zo hoeven we alleen een buggy mee!

8 maanden geleden

Vaak kun je een stoel bij de huur auto huren. 2 jaar geleden op Zakynthos wel.

8 maanden geleden

Reactie op maxes

Wij hebben voor de vakantie via marktplaats de cybex cloud z gekocht. (Onze ...
Ik ga gelijk kijken heel erg bedankt!!

8 maanden geleden

Reactie op Selina&Amira

Wij vliegen ook volgende maand maar wij hebben een autostoeltje bij de huur ...
Ik kon het niet zien waar ik zou huren, moet je ervoor bellen ? Welke bedrijf is misschien dat het daar ook toevallig beschikbaar is

8 maanden geleden

Reactie op essieeek

Ik kon het niet zien waar ik zou huren, moet je ervoor bellen ? Welke bedri ...
Als ik het goed heb huren we bij sunny cars! Wij konden bij het boeken het als optie aanklikken een beetje op het einde!