24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclub november 2024 Geboorteclubs

Baby 14 maanden elke nacht klaarwakker

Nummertje10

2 maanden geleden

Goedemorgen, Hopelijk heeft iemand tips voor ons. Mijn dochter van bijna 14 maanden is bijna elke nacht 1,5 uur klaarwakker. Meestal wordt ze rond 01:00 wakker, soms later in de nacht . Ze gaat dan staan in bed en is niet zomaar terug te leggen. Ze gaat dan hard huilen, staat direct weer op. Gooit haar knuffels en speen uit bed. Ze is dan gemakkelijk 1,5u wakker. Overdag is haar schema: 6:00-7:00 wakker 9:00-10:15 slapen 13:15- 14:45 slapen 19:00 naar bed Ze heeft een enkele keer 1 slaapje gedaan, maar dat heeft geen positieve invloed op de nacht. Het kan dat ze tandjes krijgt maar dit patroon van wakker worden speelt al ruim 2 maanden. De kamer is niet onder de 17 graden. Ze ligt in een romper met lange mouwen, pyjama en 3.0 TOG slaapzak. Ze valt zelfstandig in slaap overdag en ‘s avonds. Laten huilen ‘s nachts we lastig ivm ons zoontje en ik heb ook het idee dat ze dan alleen maar meer overstuur raakt. Het enige wat ik nog kan bedenken is dat ze overdag regelmatig nog een flesje (90cc) gekoppeld aan haar slaapjes. Ze valt perfect zelf in slaap, maar misschien een associatie met dit flesje… Heeft iemand tips voor ons?

Geboorteclub november 2024

0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.