21 Reacties
vorige maand
Nog een aanvulling, ze eet heel goed, 2x2 boterhammen, 2 tussendoortjes en goed avondeten en toetje. Nog een fles van 120cc voor het slapen, meer wil ze niet
4 weken geleden
Wij geven dan een melkfles als dat snachts gebeurd. Kan ook door een slaapregressie/sprongetje en de ontwikkelingen komen dat ze even extra willen drinken snachts.
4 weken geleden
Hier ook sinds een paar weken, precies hetzelfde, opstaan en niet meer willen liggen. Hij eindigt hier dus vaak halverwege de nacht bij ons in bed, slaapt dan meteen weer. Ik heb de hoop dat hij op den duur perongeluk niet meer wakker wordt 's nachts en dan dus weer gewoon doorslaapt in zijn eigen bed😅
4 weken geleden
Wij hebben dit ook een paar weken gehad. Precies hetzelfde.
Gaven dan een klein flesje ‘s nachts en dan was het weer goed. 1,5 uur vonden wij ook nog te doen. Hebben eerder ook nachten van 3/4 uur wakker gehad.
Toen ze het lopen goed onder de knie had ging ze weer beter slapen. Ik zag trouwens ook ineens twee kiezen doorgekomen. Dus dit zal er ook mee te maken hebben gehad.
Denk ajb niet dat dit voor altijd zo blijft. Het gaat echt weer over! Hou nog even vol!
4 weken geleden
Hier momenteel precies hetzelfde. Elke nacht wordt ze krijsend wakker en met geen mogelijkheid in haar eigen bed weer rustig te krijgen. Als ze tussen ons in ligt is ze meteen rustig en valt snel weer in slaap. Het mindere is dat wij alleen dan wel iets minder slapen. Ze is 5 januari 14 maanden
4 weken geleden
Wij hadden steeds een supergoede routine. Maar sinds een maand is die totaal weg. hij slaapt af en toe een nacht door en dan is hij weer een paar nachten 3-4u lang wakker/half wakker/elke keer gillen bij wegleggen/gewoon spelen op schoot etc. Wij zijn kapot. De slaapjes overdag hadden we heel goed gestructureerd (2-3-4 wakkertijden), maar dit werkt totaal niet meer nu. Hij is veel later pas moe en met twee slaapjes heeft hij dan het tweede slaapjes veel te laat. En met 1 slaapje is hij nog steeds 's nachts uren wakker. Bij alle slaapjes duurt het een half uur tot een uur voor hij gaat slapen, waardoor de dag ook niet leuk is voor hem. Dus geen tips, maar wel herkenbaar en ook wanhopig op zoek naar tips...
4 weken geleden
Mijn tip voor iedereen : extra grote fles melk geven (als je dat nog niet geprobeerd hebt) en baby in bed laten
4 weken geleden
Hier ook, zelfde ritme met 1 slaapje, word rond de drie keer wakker sinds n week of 2. Hiervoor altijd prima nachten gehad.
In de nacht leg ik haar gauw bij mij aan, ze drinkt een paar slokjes en slaapt dan verder. Misschien niet het beste omdat ze hier aan went, maar laten huilen is echt niet te doen, ze gaat zitten en naar de deur kijken en huilen tot er iemand aan komt...
4 weken geleden
Ze slaapt wel veel meer uren dan mijn dochter, zou het kunnen zijn dat ze wat later naar bed kan?
Sterkte, klaarwakker nachts is echt het vervelendste vind ik, slopend.
2 weken geleden
Reactie op Leynaa
Hier ook helaas al twee weken dat ze in de nacht wakkerword en krijst tot i ...
Dit hebben wij ook!! Gaat het al beter?
2 weken geleden
Reactie op saschaax
Hier momenteel precies hetzelfde. Elke nacht wordt ze krijsend wakker en me ...
Hey! Wij hebben precies hetzelfde, ik ben benieuwd hoe het bij jullie gaat? Ik ben zo bang dat hij niet meer in z’n eigen bed wil slapen.
2 weken geleden
Reactie op Windy12
Misschien een slaapregressie in combinatie met het leren lopen, doorkomende ...
Is het bij jullie vanzelf weer over gegaan?
2 weken geleden
Oh fijn zo veel herkenning!
We zitten er nu al zo’n 3 maanden in. En idd alles herkenbaar, kiezen die doorkomen, leren lopen, slaapregressie.
In het begin was het ook ‘s nachts wakker worden, en dan viel ie bij ons in bed rustig in slaap en sliep dan de nacht door. Nu is de associatie met ons bed waarschijnlijk zo groot, dat hij begint te krijsen als we hem na ons avondritueel in bed leggen. Met geen mogelijkheid rustig te krijgen, tot overgeven aan toe. Zodra we hem dan in ons bed leggen, is hij direct vertrokken. Als iemand daar nog tips voor heeft.. wees welkom
2 weken geleden
Reactie op PGUK
Oh fijn zo veel herkenning!
We zitten er nu al zo’n 3 maanden in. En idd a ...
Kennis had dit ook. 2,5 jaar lang. Uiteindelijk hielp het om eerst in een campingbedje of iets in je kamer neer te zetten daarna steeds verder weg te zetten richting zijn kamertje. Na 1 week was het opgelost.
vorige week
Reactie op jenniferjulian
Hey! Wij hebben precies hetzelfde, ik ben benieuwd hoe het bij jullie gaat? ...
Gaat hier momenteel weer super slecht. Het inslapen duurt weer super lang en wij moeten er elke keer bij blijven. Wordt standaard in de nacht wakker en het enige wat helpt is tussen ons
vorige week
Reactie op saschaax
Gaat hier momenteel weer super slecht. Het inslapen duurt weer super lang e ...
Nee dat meen je…
Ik hoop dat het snel beter wordt bij jullie. Wij hebben toevallig 2 nachten weer mogen slapen, maar ga er nog niet vanuit dat dit aanhoudt