13 Reacties

11 dagen geleden

Ik zeg allergie? Heeft ze nog verdere klachten ? Hoe is haar ontlasting ?

11 dagen geleden

Ik zou het even navragen bij de verloskundige.

10 dagen geleden

Ik zou zo snel mogelijk de huisarts/ verloskundige/consultatiebureau benaderen. Je kan het maar beter voor zijn voor dat ze andere ongemakken krijgt

10 dagen geleden

Reactie op Sophie19922

Ik zou zo snel mogelijk de huisarts/ verloskundige/consultatiebureau benade ...
Het CB zegt dat ik niks hoef te doen en het vanzelf weg gaat..

10 dagen geleden

Reactie op Manu26

Ik zeg allergie? Heeft ze nog verdere klachten ? Hoe is haar ontlasting ...
Nee verder niet echt klachten.. Luiers zijn gewoon op orde

10 dagen geleden

Reactie op Lien-ver-97

Het CB zegt dat ik niks hoef te doen en het vanzelf weg gaat..
Oke! Goed dat je contact hebt opgenomen. Niets geeft een rotter gevoel als je kindje iets heeft. Fijn dat je meisje verder nergens last van heeft

10 dagen geleden

Reactie op Lien-ver-97

Nee verder niet echt klachten.. Luiers zijn gewoon op orde
Oke. Hou het in de gaten. Heb zelf 2 kids met een koemelkallergie, beide met andere symptomen begonnen. Mijn 2de zoontje begon namelijk ook zo.. uiteindelijk werd het eczeem in zijn gezicht. En later kreeg hij bloed in zijn ontlasting en krampen, scheten die stinken naar rotte eieren. Vandaar dat ik vraag of ze verder ook klachten heeft..

10 dagen geleden

Reactie op Manu26

Oke. Hou het in de gaten. Heb zelf 2 kids met een koemelkallergie, beide ...
Oh jeetje.. Ja ik ben er zo bang voor dat dat het is maar omdat CB zegt het gaat vanzelf over weet ik het ook niet meer zo goed. Het maakt me best onzeker..

10 dagen geleden

Reactie op Lien-ver-97

Oh jeetje.. Ja ik ben er zo bang voor dat dat het is maar omdat CB zegt het ...
Gewoon even aanzien. Als er verder geen klachten zijn. Mocht het toch erger worden kun je altijd nog actie ondernemen

10 dagen geleden

Onze baby heeft dit ook. Het cb was hier maandag nog en gaf aan dat dit overduidelijk baby acne is.

9 dagen geleden

Dit was mijn zoon toen hij 3 weken oud was. Hij huilde hele dagen, had obstipatie en deze uitslag en bleek koemelkallergie te hebben. Misschien heb je er iets aan. Bij ons werd toen ook gedacht aan babyacne.

9 dagen geleden

Reactie op Valerryyx

Dit was mijn zoon toen hij 3 weken oud was. Hij huilde hele dagen, had obst ...
Sneu he, bij ons was het precies ook zo

9 dagen geleden

Onze oudste had veel last van babyeczeeem. Bepanthen babyzalf (niet die speciaal voor eczeem) smeren hielp hier het beste.