11 Reacties
één maand geleden
Wij zijn er heel tevreden over! Binnen enkele seconden hebben we een flesje klaar staan. Je moet bij het installeren opzoeken op welke stand je hem moet zetten. Dit hangt af van het merk voeding dat je gebruikt. Wij krijgen wel consistent dezelfde dosering eruit.
één maand geleden
Onze kraamzorg gaf aan dat hij erg onbetrouwbaar is omdat hij met verkeerde afmetingen werkt. Daardoor drinken sommige baby’s systematisch te weinig of te veel. Daarom de keus gemaakt niet aan te schaffen
één maand geleden
Bij mijn eerste kindje gebruikt. Was er wel blij mee alleen moet je paar onderdelen na elke 4 flessen schoonmaken. Hij maakt ook best veel lawaai. Dit zijn de redenen dat ik hem nu niet gebruik. Kraamzorg zei ook dat ze vaak kindjes zien met stagnatie in de groei door de brezza. Dat heb ik zelf niet mee gemaakt.
één maand geleden
Wij hebben hem en ben er heel blij mee! Vooral snachts! Op 't knoppie drukken en klaar. Even goed instellen en schoonmaken als het apparaat het aangeeft. De flesjes zijn hetzelfde als dat ik zelf een flesje maak in de magnetron.
één maand geleden
Wij hebben hem ook. Echt ideaal! Super snel de fles klaar op de juiste hoeveelheid en temperatuur. Ik ben door de weeks alleen met onze kleine man en dan neemt de Brezza veel uithanden 😊
Eerste x even goed instellen naar het merk melkpoeder wat je gebruikt en testflesje om af te wegen of het goed ingesteld staat. Anders kan je hem nog eiken. Dit laatste was bij ons niet nodig stond meteen goed.
Doe ong 1 a 2 x per week nog even controleren voor de zekerheid, tot nu toe altijd nog goed geweest!
Schoonmaken van het mix stukje is echt 1a 2 min werk. Je klikt het zo los, even afspoelen, afdrogen en weer er in klikken. Dit is meestal 1 x per dag. Hij geeft het vanzelf aan! Net als het water vullen. Klik je er ook zo in en uit. Dit is afhankelijk van de grote van de flesjes die je maakt hoe snel het weer moet gebeuren.
Ik ben er echt mega tevreden mee 🥰
12 dagen geleden
Wij hebben hem ook. Superblij mee! En de kleine doet het heel goed & groeit ook super. Wat mij betreft echt een aanrader.