12 Reacties

Hier hetzelfde.🙄 34 weken zwanger nu en heb het idee dat meneer er met zn billen tegen aan drukt🤣

2 maanden geleden

Reactie op Kimberley Rorije - van Essen

Hier hetzelfde.🙄 34 weken zwanger nu en heb het idee dat meneer er met zn ...
Ja, precies dat 🫢

2 maanden geleden

Jep! Zo lekker tegen je middenrif aan

2 maanden geleden

Ja. Hier voorkeur voor ribben rechts. Ga dan vaak even op m'n linkerzij liggen of hangen om haar te verplaatsen 😂

2 maanden geleden

Jep, ribben rechts (31 wk nu). Terwijl de verloskundige vorige week zei dat de baby al wat was ingedaald. Het wordt gewoon steeds krapper voor hem haha.

2 maanden geleden

Hier hetzelfde, nu ook 33 weken. Sinds afgelopen week met de billen goed hoog en de voetjes aan de rechter kant, met af en toe een trap tegen mn ribben. Soms ook wel wat benauwd door de druk.

2 maanden geleden

Het is verschrikkelijk. Mijn linkerrib is helemal beurs hierdoor en mijn adem is weg😓

2 maanden geleden

Hier ook. Ik ben 31weken+3 dagen en de dame ligt met haar hoofdje lekker in m’n ribben te roeren🙈😅 kan verder ook geen fijne houdingen vinden en als ik dat heb dan krijg ik een schop in mn blaas en moet ik plassen🙃 hopelijk draait ze snel om

2 maanden geleden

Same here! Veters strikken of iets oprapen op de grond lukt niet echt meer, want buigen kan gewoon echt niet! ik ben ook maar 157 en heb echt een kort bovenlijf, heb mn lengte altijd omarmt, maar op dit moment vervloek ik het toch soms 🤣 en dan ben ik pas 32+3... Lange lange weken te gaan haha

2 maanden geleden

Same here, sinds week 28 al kontje tegen mn middenrif en voetjes die schoppen tegen mijn rechterrib. Het is soms echt pijnlijk, dan kan ik enkel languit op mn rug liggen om te verzachten 🥲

2 maanden geleden

Ohh ja, geen echte trappen ofzo. Maar idd billen of voeten die er gewoon steeds tegenaan drukken. Ook mijn maag… echt die staat con-stant in de fik. Ik ben 34 weken

2 maanden geleden

Ik heb het niet gemerkt, maar vandaag wel last van mijn onderribben aan de linkerkant. Neem aan dat ze is wezen schoppen toen ik sliep ofzo 😅