Wie heeft dit ook? Ben 33 weken zwanger.
Kan alleen maar rechtopstaan, helemaal rechtop zitten of gestrekt liggen. Zooo vervelend!
Het is niet dat hij schopt, maar wel ertegenaan drukt / ligt.
Jep, ribben rechts (31 wk nu). Terwijl de verloskundige vorige week zei dat de baby al wat was ingedaald. Het wordt gewoon steeds krapper voor hem haha.
Hier hetzelfde, nu ook 33 weken.
Sinds afgelopen week met de billen goed hoog en de voetjes aan de rechter kant, met af en toe een trap tegen mn ribben.
Soms ook wel wat benauwd door de druk.
Hier ook. Ik ben 31weken+3 dagen en de dame ligt met haar hoofdje lekker in m’n ribben te roeren🙈😅 kan verder ook geen fijne houdingen vinden en als ik dat heb dan krijg ik een schop in mn blaas en moet ik plassen🙃 hopelijk draait ze snel om
Same here! Veters strikken of iets oprapen op de grond lukt niet echt meer, want buigen kan gewoon echt niet! ik ben ook maar 157 en heb echt een kort bovenlijf, heb mn lengte altijd omarmt, maar op dit moment vervloek ik het toch soms 🤣 en dan ben ik pas 32+3... Lange lange weken te gaan haha
Same here, sinds week 28 al kontje tegen mn middenrif en voetjes die schoppen tegen mijn rechterrib. Het is soms echt pijnlijk, dan kan ik enkel languit op mn rug liggen om te verzachten 🥲
Ohh ja, geen echte trappen ofzo. Maar idd billen of voeten die er gewoon steeds tegenaan drukken. Ook mijn maag… echt die staat con-stant in de fik. Ik ben 34 weken