33 Reacties

13 dagen geleden

Enerzijds begrijp ik je stress, anderzijds zegt het echt gewoon niet veel. Echt niet. Zijn maar cijfertjes en zo zo zo zo zo vaak verkeerd gemeten of metingen niet correct etc. Het zegt ook gewoon niks, ja dat t geen 8 ponder wordt, maar gewoon een iets onder t gemiddelde baby’tje . P39 is gewoon harstikke goed zelfs! Succes hoor maar maak je aub niet te druk!😘

12 dagen geleden

Reactie op janpr24

Ik heb vorige week vrijdag weer onderzoek gehad naar de bloeddoorstroming v ...
Gelukkig ziet dat er allemaal goed uit! Succes vandaag, laat je t weten? Bij mij zijn ze echt totaal niet bezorgd😅 ze checken het over 2 weken weer maar verder niks.

12 dagen geleden

Reactie op Flower221

Gelukkig ziet dat er allemaal goed uit! Succes vandaag, laat je t weten? B ...
Helaas geen beter nieuws... ik heb vandaag even goed gevraagd naar de p metingen. Blijkt dat ze van p92 naar p4 is gegaan van de buikomtrek. Vandaag p9 gemeten. De kleine meid wordt sowieso gehaald zoals het nu staat tussen week 38/39. Nu officieel medisch geworden en elke week controle in het ziekenhuis . Zoals de dokter zei doet de moederkoek zijn werk niet optimaal, benen en hoofdje zitten wel mooi op het gemiddelde p50 ong. Maar pfff wat en stress en paniek nu ...

12 dagen geleden

Reactie op janpr24

Helaas geen beter nieuws... ik heb vandaag even goed gevraagd naar de p met ...
Oh joh. Die p4 is van 2 weken geleden? Waarom zeiden ze toen dan p39? Opzich is het dan wel heel positief dat ze nu op de p9 zat toch? Dan groeit ze iig op haar eigen lijntje en p9 is zo erg nog niet. Mijn dochter haar buikje was ook klein vorige zwangerschap, en nu met 2,5 is ze nog steeds een hele slanke lange meid. Was de doorbloeding wel weer goed van de placenta? Probeer niet te veel te stressen lieve meid 🙏🏻, hoe moeilijk ook, want juist door stress kunnen kindjes ook minder zwaar worden (zei mijn gynaecoloog). 🍀

12 dagen geleden

Reactie op Flower221

Oh joh. Die p4 is van 2 weken geleden? Waarom zeiden ze toen dan p39? Opzi ...
Ja p4 is van 2 weken geleden idd. Ik zou idd ook zeggen p9 is in ieder geval beter dan p4, maar ze vertrouwen het blijkbaar nog niet helemaal, miss ook omdat benen en hoofd perfect rond het gemiddelde zit... Over 2 weken weer een groeiecho. Dankjewel voor je lieve woorden

12 dagen geleden

Reactie op janpr24

Ja p4 is van 2 weken geleden idd. Ik zou idd ook zeggen p9 is in ieder geva ...
T komt best goed. Geloof me. Probeer niet te panieken. Dat hebben hun toch ook wel gezegd tegen je neem ik aan? Hoeveel weken ben je nu precies? Juist als heel het baby’tje p9 is , is het “een kleintje”, maar als de rest gemiddeld is..! Hier juist beentjes hoofdje gemiddeld en buikje p98. Probeer te genieten van je zwangerschap nog . Laat t niet overschaduwen! Liefs🤎

12 dagen geleden

Reactie op Sosaev

T komt best goed. Geloof me. Probeer niet te panieken. Dat hebben hun toch ...
Dankjewel voor je lieve woorden... ik heb wel aangekaart dat ik veel stress en spanning er van heb en dat noteerde ze wel maar verder zei ze daar niet veel op.... ik heb nu wel zoiets van: alles gemiddeld alleen buikje wat aan de kleine kant dat is niet het aller aller ergste lijkt mij. Hopen dat haar buikje wel door blijft groeien en juist niet meer naar beneden gaat. 🍀

12 dagen geleden

Reactie op janpr24

Dankjewel voor je lieve woorden... ik heb wel aangekaart dat ik veel stress ...
Komt goed🩷ze houden je goed in de gaten!

12 dagen geleden

Ik doorloop momenteel ook zo’n traject. Mijn meisje was met de 20 weken echo al vrij klein p17, maar met de groeiecho afgelopen maandag p3. Vandaag bij het AMC geweest en volgende week weer terugkomen, ook voor doormeting van de navelstreng.

10 dagen geleden

Hier hetzelfde! Wij moeten nu iedere 2 weken terug voor een meting en ons meisje wordt waarschijnlijk ook rond de 37/38 weken gehaald. Nu ben ik 32 weken. Tegen mij werd verteld dat de doorbloeding het belangrijkste is, en die is iedere keer goed. Ik voel haar ook iedere dag dus ik probeer er zo min mogelijk stress om te hebben. Wel fijn om meerdere ervaringen hiermee te lezen! Dan weet je toch maar dat je niet de enige bent. Bij ons is het namelijk ook de eerste, en ik had hier nog helemaal nooit van gehoord.

één dag geleden

Reactie op janpr24

Ja p4 is van 2 weken geleden idd. Ik zou idd ook zeggen p9 is in ieder geva ...
Hoe gaat het met je? En de baby? Hier weer groeiecho gehad in het ziekenhuis. Buikje zit nu op p80, en is ze bovengemiddeld groot😂 dus zo zie je maar hoeveel er weer kan veranderen in 2 weken tijd….🤷‍♀️

één dag geleden

Reactie op Flower221

Hoe gaat het met je? En de baby? Hier weer groeiecho gehad in het ziekenhu ...
Ooowww wat fijn om te lezen!!! Vrijdag hebben we weer een groeiecho dus het is wel nog even spannend. Ze is nu van p4 naar p9 gegaan en hoop dat ze vrijdag nog hoger zit 🍀😇

één dag geleden

Afgelopen groei echo’s ook dus te horen gekregen vandaag dat de omtrek van het hoofdje / buikje onder het gemiddelde lach en vergeleken met de vorige groei echo was het buikje nu flink afgebogen kwa groei gelukkig kon ik vandaag nog bij de gynaecoloog terecht en sta ik voor nu medisch en niet meer bij de verloskundige volgende week weer een groei echo en Dopper check en dat herhaalt zich zo elke 1 a 2 weken voorlopig om alles goed in de gaten te houden wel merkte ik al meteen dat de verloskundige alles vele malen heftiger overbrengt dan een gynaecoloog ben nu dus ook een stuk rustiger omdat ze hem goed in de gaten gaan houden en ik zeker op hen werk vertrouw ! Ga dus niet meteen uit van het ergste ze kunnen alles nog al heftig soms overbrengen