Hee iedereen, (lang verhaal 馃檲)
Wil toch even m'n verhaal kwijt in de hoop dat iemand meer ervaring heeft/tips/adviezen en/of iemand die misschien zelf in hetzelfde schuitje zit..
Vorige week woensdag is onze rollercoaster begonnen. We hadden onze eerste groei echo 28+5 en daarna gelijk 3d/4d 馃グ dit was geweldig en voor zover toen alles goed (onze verloskundige doet geen echo's, ze heeft iemand aangenomen die echoscopist is en die doet de echo's)
Eenmaal thuis werden we gebeld door de verloskundige die de metingen had gezien en ze verwees ons gelijk door naar het ziekenhuis..
Haar buikje was afgenomen met een ruime P40 in vergelijking met de 20 weken echo....
En alle metingen waren onder gemiddeld maar haar buikje dus ver ondergemiddeld zei ze...
2 dagen later waren we in het ziekenhuis en daar waren de metingen nog lager dan bij onze verloskundige....
Ik heb die week niet gewerkt en we waren erg verdrietig en maakte ons enorm veel zorgen. Zelf is dit ons eerste kindje en dus 0 ervaring met dit soort dingen (ook niet uit de omgeving mensen die dit hebben gehad).
Ik heb er enorm veel stress van en heb geen idee wat ik moet verwachten... wel blijven de woorden van de verloskundige erg hangen in mijn hoofd "we gaan kijken of ze het wel leuk vind in de buik anders moeten we haar gaan halen"
Morgen weer naar het ziekenhuis om de doorbloeding van de navelstreng te checken en die week daarop weer voor de groei....
Iemand hier ervaring mee of ook zoiets meegemaakt? Iemand die weet waar die P voor is, ik heb het 100x gevraagd maar snap er zelf nog niks van? Haar buikje meette eerst p92 en nu p39...
Liefs x een bange aanstaande mama