7 Reacties

6 maanden geleden

Wat zeiden ze over het kloppen van het hartje? Als je verderop in je zwangerschap je zorgen maakt, monitoren ze altijd het hartje in het ziekenhuis.

6 maanden geleden

Reactie op lianne1985

Wat zeiden ze over het kloppen van het hartje? Als je verderop in je zwange ...
Hartje klopte gewoon goed! Gelukkig

6 maanden geleden

Die van mij lag ook rustig te slapen tijdens mijn laatste echo. Af en toe een beetje bewegen.

6 maanden geleden

Babies bewegen, geloof ik, niet constant alleen maar, maar slapen ook afwisselend met wakker/bewegen. Is het niet gewoon dat je echo tijdens een dutje was?

6 maanden geleden

Die van mij sliep tijdens de echo 😁 moest met mijn billen omhoog en schudden met de buik! Toen werd even later de baby wakker en konden ze andere kanten goed bekijken voor de 13 weken echo (met 14 weken gehad)

6 maanden geleden

Reactie op Happyjoy90

Die van mij sliep tijdens de echo 😁 moest met mijn billen omhoog en schudd ...
Ah gelukkig werd de baby wakker! Ik vond het maar een eng beeld dat de baby zo stil lag een half uur. Soms wel een handje of beentje bewegen of even draaien maar het was wel even een verschil met de 13 weken echo bij mij, toen ging ze alle kanten op😂 ik denk dat de baby dan gewoon lag te slapen en ik een pech half uurtje had

6 maanden geleden

Ik weet precies wat je bedoelt! Wij hebben ook vandaag een geslachtsecho gehad met 15 weken. Vergeleken met 2 weken geleden bewoog het kindje echt veel minder! Maar het was mij ook opgevallen dat hij minder ruimte in de buik leek te hebben dan die twee weken terug. Dus ik denk dat het hiermee wat te maken zal hebben. Hartke klopte precies hetzelfde als tijdens controle bij de vk, dus ik maak me geen zorgen om de gezondheid 🥰