23 Reacties

één maand geleden

Gewoon bellen als het niet goed voelt voor jou! Jij voelt het beste aan en het is jouw kindje!!

één maand geleden

Als ze zeiden dat je moet bellen wanneer je minder voelt, zou ik wel even bellen. Je kan proberen nog even warm te douchen, ik merk dan altijd reactie. Bij mijn vorige zwangerschap ook..

één maand geleden

Mijn verloskundige zei ook dat mocht ik de kleine een dag niet/minder gevoeld hebben dan; prik drinken met echte suiker, zoals cola of sinas oid, daar zouden ze ook snel actief van moeten worden! (Combi suiker en koolzuur)

één maand geleden

Reactie op Viveanne91

Mijn verloskundige zei ook dat mocht ik de kleine een dag niet/minder gevoe ...
Ik zou zo graag willen! Maar ik heb zwangerschapsdiabetes.. ik mag dat helaas niet🥹

één maand geleden

Reactie op SnnevL

Als ze zeiden dat je moet bellen wanneer je minder voelt, zou ik wel even b ...
Ik ga nu even douchen, hopelijk helpt het! Dankjewel voor je tip☺️

één maand geleden

Reactie op Viveanne91

Mijn verloskundige zei ook dat mocht ik de kleine een dag niet/minder gevoe ...
Zou ik niet zo snel doen als je zwangerschapsdiabetes hebt zoals topicstarter.

één maand geleden

Reactie op Viveanne91

Mijn verloskundige zei ook dat mocht ik de kleine een dag niet/minder gevoe ...
Lijkt me niet ideaal als je diabetes hebt. Maar zeker bellen! Liever te vaak dan een keer te weinig!

één maand geleden

Reactie op Yasminaaxx

Ik zou zo graag willen! Maar ik heb zwangerschapsdiabetes.. ik mag dat hela ...
Ik weet helemaal niet hoe zwangerschapsdiabetes werkt maar zou je dit niet als uitzondering kunnen proberen? Als dat echt een no go is zou ik zeker even bellen!

één maand geleden

Gewoon bellen meid! Daar zijn ze voor. En het gaat wel om het gezondheid van jou en je kindje ❤️

één maand geleden

Reactie op Yasminaaxx

Ik ga nu even douchen, hopelijk helpt het! Dankjewel voor je tip☺️
Hopelijk voel je dan wat! Ik merk altijd dat de baby dan echt tegen mijn buik aan gaat liggen

één maand geleden

Reactie op SnnevL

Hopelijk voel je dan wat! Ik merk altijd dat de baby dan echt tegen mijn bu ...
Ik hoop het ook! En anders ga ik na het douchen even bellen en kijken wat de gynaecoloog zegt. Ik hou jullie op de hoogte

één maand geleden

Ik zou even bellen. Ze zeiden toen bij mij dat de baby alleen maar minder geneigd is om te bewegen als je hier stress van ervaart.

één maand geleden

Zeker bellen meid !

één maand geleden

Bellen! Ik heb laatst ook 3 dagen gewacht omdat ik haar minder voelde. Heb ze behoorlijk erover gekregen van de Vk moet nu al bellen als ik haar maar een dagdeel al niet voel.

één maand geleden

Reactie op Yasminaaxx

Ik zou zo graag willen! Maar ik heb zwangerschapsdiabetes.. ik mag dat hela ...
Oh excuus, die link had ik even niet gelegd😬!!

één maand geleden

Mij hebben ze laatst ook advies gegeven ijskoud drankje (kan ook water zijn) daar worden ze wakker van kennelijk. En inderdaad gaan liggen en wat (voorzichtig) porren in je buik. Maar bij twijfel zeker bellen. Al helemaal als ze dat gezegd hebben.

één maand geleden

Ik heb ook zwangerschap diabetes. Maar gewoon bellen. Wat advies bij mij was was even flink bewegen. Trap op en af stappen. Beetje hupsen. Dan 30 min op de zij liggen. Voel je dan nog niets is het bellen. Beter 1x te veel bellen als te laat bellen.

één maand geleden

En hoe is het nu? Hier helpt een glas ijskoud water of juist warme thee ook heel goed om hem wakker te schudden.

één maand geleden

Reactie op Smos

En hoe is het nu? Hier helpt een glas ijskoud water of juist warme thee ook ...
Het is nu beter. Er werd een echo aangeboden door de gynaecoloog. Net voordat we erheen wilde rijden, werd de baby weer erg fanatiek in de buik.😊 Dank jullie wel voor alle reacties en tips! Ik waardeer het enorm :)

één maand geleden

Reactie op Yasminaaxx

Het is nu beter. Er werd een echo aangeboden door de gynaecoloog. Net voord ...
Dat zal je altijd zien! Maar gelukkig!!