16 Reacties

één maand geleden

Deze heb ik nu gekocht. Vorige keer had ik ook zo een jas. Binnen no time was ik ziek. Deze zou ik dan over mijn eigen jas heen kunnen dragen.

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Deze heb ik nu gekocht. Vorige keer had ik ook zo een jas. Binnen no time ...
Oh super idee, kan ik nog op m'n kraamlijste zetten ook!

één maand geleden

Ik heb een softshell draagjas, en deze is te koud in de winter dus ik draag er zo’n draag vest onder.. daardoor eigenlijk geen last van een koude nek/hals.

één maand geleden

Heb deze ook gehad, maar vond ik zelf niet lekker zitten.. misschien ook een optie?

één maand geleden

Reactie op lisannek97

Heb deze ook gehad, maar vond ik zelf niet lekker zitten.. misschien ook ee ...
Die kwam ik ook tegen inderdaad maar mijn 1e kindje zat als baby echt heel laag in de zak. Zo ergens met dr hoofdje tussen mn borsten zegmaar🤣 dus vroeg me af dit werkt denk ik alleen als je kindje ook zo hoog zit zoals op de foto

één maand geleden

Reactie op Maris Baby 1

Die kwam ik ook tegen inderdaad maar mijn 1e kindje zat als baby echt heel ...
Geen idee eigenlijk 😅 mijn zoontje zat altijd “hoog” in zowel de doek als draagzak dus dat wou prima.. ik kan alleen zelf niet tegen iets “straks” om mijn nek. Een vriendinnetje van mij droeg gewoon zelf zo’n colsjaal in haar draagjas en de baby een bivakmutsje van wol.

één maand geleden

Wat toevallig, hier hetzelfde. Januari en 2e verwachting november. Wij hebben de draagzak van tula, die kan je over de jas doen. Hierdoor kon ik mijn sjaal en alles fatsoenlijk dragen. De kleine kon gemakkelijk een dikke jas en muts op. Voldoende warmte!

één maand geleden

Reactie op Maris Baby 1

Die kwam ik ook tegen inderdaad maar mijn 1e kindje zat als baby echt heel ...
Het is heel belangrijk dat je kindje hoog genoeg zit in de zak/doek! Tussen je borsten is echt te laag en gevaarlijk.

één maand geleden

Ik kreeg van mijn zus (oktober baby) de tip om zo’n simpele omslag poncho te dragen, die kan je om jezelf en de draagzak heen slaan. Alleen niet zo fijn in de regen.

één maand geleden

Reactie op Annesoof83

Het is heel belangrijk dat je kindje hoog genoeg zit in de zak/doek! Tussen ...
Ik vond het ook echt niet fijn dragen inderdaad! Telkens spieken of ze wel genoeg goede zuurstof zou krijgen enzo. Ik heb nu een nieuwe die ik voor de geboorte krijg en als het goed is zit deze wel hoog genoeg maar ja dat zie ik dan pas natuurlijk

één maand geleden

Reactie op Maris Baby 1

Ik vond het ook echt niet fijn dragen inderdaad! Telkens spieken of ze wel ...
Eigenlijk is dat ook de reden om een draagconsult te boeken. Je hoort hier heel veel de tula genoemd als geweldig. Maar wij zijn met onze newborn naar een draagwinkel gegaan en die tula zat bij mij vreselijk. Deed me zelfs pijn. Een draagzak valt gewoon eigenlijk niet van te voren te kopen. Wij kwamen uiteindelijk uit bij een pure baby love click en go daar zat onze zoon met maat 50 ook al gewoon perfect in. En deze paste wel bij mijn smalle taille en grote buste. Ik zou echt kijken of je die je krijgt nog kan terug brengen en dan gewoon 1 halen met je kindje samen om samen te proberen en testen. Alleen zo krijg je een goede en fijne draagzak voor jullie beide.

één maand geleden

Ik heb een draagdoek via een buurvrouw gekregen. Daarbij zat een fleece hoes met soort capuchon die je dan over de hoes kan trekken. Dus buiten je jas. Zag er lekker warm uit!

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Ik heb een draagdoek via een buurvrouw gekregen. Daarbij zat een fleece hoe ...
Correctie draagzak 😁

één maand geleden

Ik heb deze aangeraden gekregen https://www.dilling.nl/product/halswarmer-van-merinowol-voor-dames-fg-7536-0196-653?gad_source=1&gbraid=0AAAAADfrIQp3CXHrn6YWzbwiKBTOhmlLw&gclid=Cj0KCQjwgrO4BhC2ARIsAKQ7zUnseP_OCYVEAjyu8424eRoikYKKB7761z-C6oX-yHFq8I7JCyIig8kaAgS9EALw_wcB Dan heb je je hals een stuk warmer, maar ik wil hem pas halen als ik weet hoe kindje met de jas in de draagzak zit, vorige keer lente baby dus toen was het sneller te watm

één maand geleden

Ik heb zo’n 3-way winterjas van Noppies gekocht. Het is een gewone winterjas + tussenstuk voor nu ik zwanger ben + tussenstuk met een capuchonnetjes en een halsafsluiter tegen de kou voor als de kleine straks lekker mee gaat in dr drager. https://www.bellyfashion.nl/noppies-3-in-1-zwangerschapsjas-juva-black?gad_source=1#139=14

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Deze heb ik nu gekocht. Vorige keer had ik ook zo een jas. Binnen no time ...
Wij hebben deze ook en zijn er heel tevreden over, omdat zowel mijn man als ik hem kunnen gebruiken :) En als het weer ook maar een beetje warmer is (10 tot 15 graden) dan gebruikten we hem gewoon met onze jas open.