15 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb geen tips, maar heb precies hetzelfde als wat jij zegt. Ik heb 10 okt pas me leggingsecho maar ik vermoed dat die van mij ook is ingedaald

2 maanden geleden

Hier hetzelfde, ben ook opzoek naar tips haha. Wat bij mij wel helpt is wanneer ik ga liggen op mij rug liggen, knieën optrekken en dan mijn knieën naar buiten laten vallen. Hier kwam de bekkenbodemfysio mee. Geeft tijdelijk verlichting bij mij.

2 maanden geleden

Bedoel je pijn bij het stuk waar je dijbeen aan je skelet hecht? Ben hier zo slecht in haha, zeg maar bovenste stuk van je binnenbenen? Heb daar super pijn laatste dagen ineens en heb ook het vermoeden van indalen.

2 maanden geleden

Ik heb ook behoorlijk last van mijn schaamstreek en de banden erboven. Met draaien in bed opstaan en zelfs met lopen. Ik ben vandaag 32+5 en moest naar het ziekenhuis voor controle hier was te zien dat hij ook al is ingedaald en al helemaal klaar ligt. Daardoor heb ik daar zoon last van. Ze zeggen blijven bewegen vooral veel lopen ivm fit blijven voor je bevalling. Verder heb ik geen tips helaas

2 maanden geleden

Reactie op lianne1985

Bedoel je pijn bij het stuk waar je dijbeen aan je skelet hecht? Ben hier z ...
haha soort van twister he dit. hier een stukje binnenbeen, meer lies en dan stukje schaambot (allemaal rechts) staand mn rechterbeen optrekken bijv is zo pijnlijk.

2 maanden geleden

had aan mn vk gevraagd van als het nu al zo’n pijn doet, hoe moet het dan bij de bevalling? hoe moet de baby er ‘langs’ zeg maar… maar zij gaf aan dat dit alleen maar gunstig is. hoe meer je baby bij de ingang ligt, hoe minder afstand de baby straks hoeft af te leggen… nou laten we hopen dat dit echt waar is 😅

2 maanden geleden

Oké nou ja gunstige berichten over klaarliggen en minder afstanden lees ik! Is toch weer positief 😎

2 maanden geleden

Heb hetzelfde, mijn baby is ook aan het indalen. Ik heb helaas geen tips, moet nog steeds een afspraak bij de fysio maken en hopelijk hebben die dan wat tips voor alle klachten 😅 zover verplaats ik mezelf gewoon in bed ondanks het ongemak, sterkte iig!

2 maanden geleden

Aahhh hij is gedraaid!!😬 Word ik echt nerveus van want dochtertje moest ook gedraaid worden en dat was écht niet chill. Draai terug kleine jongen!🫣🤞

2 maanden geleden

Reactie op lianne1985

Aahhh hij is gedraaid!!😬 Word ik echt nerveus van want dochtertje moest oo ...
je bedoelt met het hoofdje naar beneden? die mijne is ook al omgedraaid + ingedaald. kans is klein dat de baby weer terug draait zei de vk 😬 maar man man, vandaag te veel gelopen.. nu zo’n pijn 😣 zal waarschijnlijk alleen toenemen.

één maand geleden

Hoe gaat t met de mama's hier? Die van mij is volgens mij in de nacht van 1 op 2 oktober begonnen met indalen. Ze was iig grotendeels ingedaald bij de check afgelopen woensdag. Ik merk vooral pijn aan de voorkant zegmaar (venusheuvel) en t voelt als een nare blauwe plek waar hard op geduwd wordt... alhoewel ik t dus niet voel als ik er zelf op duw😅

één maand geleden

Deze x ook veel pijn door het indalen... inderdaad mijn schaambot voelt als een blauwe plek en m'n lies alsof die is uitgescheurd 🤣😅😑 erg fijn is het niet... Vorige zwangerschap helemaal geen last van gehad..... heb helaas geen tips, behalve luisteren naar je lichaam! Ben mede door deze pijn er zat van! Vandaag 36+6.. vanaf morgen mogen we thuis bevallen,, hopen dat meneer er ook zin in heeft 🍀🤰🩵

één maand geleden

Ik heb hetzelfde, alleen mijn baby is dus nog niet ingedaald 🥴 Dus ben bang hoeveel erger het gaat worden.

één maand geleden

Ik heb het ook.. zo raar gevoel die druk in de liezen..

één maand geleden

Vier weken geleden had ik er dus last van en was de baby ook al ingedaald. Twee weken later was de pijn minder geworden en bevestigde de verloskundige dat de baby ineens weer een stuk hoger lag. Vorige week, tijdens de controle, was de baby weer ingedaald en ging het de goede kant op. De pijn was weer zoals voorheen. Hoop dat hij nu wel in positie blijft… want wat als ie ineens weer hoger gaat zitten en zich omdraait ofzo 🙈