495 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op starry94

Dit is indd een Histor kleur! Geen Flexa kleur, maarrrr wij hebben Flexa Sc ...
Oh sorry, nog een vraagje. Identiek aan de gemengde kleur uit de post van babygeluk24 (styleandsugar). Prachtige kleur, maar ik zoek liever een standaard kleur, dan een nig te mengen kleur.

3 maanden geleden

Reactie op Jet/

Super, dankjewel! Hahaha ja het is echt een ding ja!! Mijn vriend heeft zoi ...
Hahahah! Jaaa daar heeft mijn vriend ook een handje vol van🙈🙈 maar ook wel weer goed inderdaad anders geef ik echt te veel geld uit. Zelfs de kleding kast puilt helemaal uit😅😅😅😅

3 maanden geleden

Reactie op miniuk

Oh sorry, nog een vraagje. Identiek aan de gemengde kleur uit de post van b ...
Ja precies dat had ik ook. Daarom ook voor Schemerrozr van Flexa gegaan (strak op de Muur) die hebben ze standaard bij Gamma, Karwei etc. en hoef je dus niet te laten mengen!

3 maanden geleden

Reactie op miniuk

Oh sorry, nog een vraagje. Identiek aan de gemengde kleur uit de post van b ...
Dit is oud roze van flexa 👍

3 maanden geleden

Flexa Oudroze is inderdaad nog iets roziger dan Schemerroze, die is meer zo bruinroze zoals die stylesugar foto. Heel mooi allebei☺️

3 maanden geleden

Gezien de berichten over kleur verf: wij hebben momenteel latte ice van Histor op de kamer van onze dochter. Was ik ook erg blij mee en lijkt wellicht een beetje op die uit een van de Posts hieronder, alleen deze is standaard en hoeft niet gemengd te worden. Ik zeg was… want dit moet nu een jongenskamertje gaan worden en onze dochter krijgt een grotere kamer, binnenkort is deze kleur dus niet meer. 😉

3 maanden geleden

Reactie op Xx2021

Gezien de berichten over kleur verf: wij hebben momenteel latte ice van His ...
Van waar is je schommelstoel?

3 maanden geleden

Reactie op Zonsondergang

Van waar is je schommelstoel?
Van bol: https://www.bol.com/nl/nl/p/aemely-schommelstoel-mama-beige-teddy-schaapjesstof-hout-en-staal-schommelstoel-baby-schommelstoel-volwassenen-schommelstoelen-schommelstoel-binnen-schommelstoel-babykamer-fauteuil/9300000150022566/?s2a=

3 maanden geleden

Reactie op Xx2021

Van bol: https://www.bol.com/nl/nl/p/aemely-schommelstoel-mama-beige-teddy- ...
Tnx! Zit die lekker?

3 maanden geleden

Reactie op Zonsondergang

Tnx! Zit die lekker?
Ja wij zijn er heel blij mee! Moet zeggen dat ik een stoel eerst onzin vond, want ik gaf toch altijd borstvoeding in bed of op de bank beneden. Maar m’n vriend wilde toch na 1,5 jaar een stoel op haar kamer om voor te lezen etc. Dus deze gekocht, we zijn er beide heel blij mee en gebruiken hem echt dagelijks.

3 maanden geleden

Nou wij zijn eindelijk bij stap 1; hebben de kleuren uitgekozen 😆 Scheelt dat wij al een babykamer hebben staan en dus alleen hoeven te verven/herdecoreren. Nu nog even bedenken hoe we het precies gaan verven!

3 maanden geleden

Ik heb van de week de muurschildering in de babykamer gemaakt! Wij hebben winnie de poeh thema voor ons meisje! 💕

3 maanden geleden

Heeft iemand een idee hoeveel verf je ongeveer nodig hebt voor het schilderen van een kamer van 10m2? Ik kom er maar niet uit 😬

3 maanden geleden

Reactie op Abietje

Heeft iemand een idee hoeveel verf je ongeveer nodig hebt voor het schilder ...
Latexverf voor muren, is eigenlijk altijd 8-10m2 per liter. Dus even het aantal vierkante meters van je muren+plafond opmeten dan dan kun je het uitrekenen! 😃

3 maanden geleden

Reactie op Abietje

Heeft iemand een idee hoeveel verf je ongeveer nodig hebt voor het schilder ...
1 liter moet goed zijn!

3 maanden geleden

Ons kamertje van 1 kant.. geslacht onbekend, uitgerekend 22 november

3 maanden geleden

Reactie op Frummel2024

Ons kamertje van 1 kant.. geslacht onbekend, uitgerekend 22 november
Andere kant

3 maanden geleden

Ook wij hebben een begin gemaakt aan de babykamer 🤍 De zwarte plankjes gaan wij nog een neutrale kleur geven. Verder hebben we gordijnen besteld, die komen er in plaats van het zwarte rolgordijn. Ook komt er nog iets leuks op/aan de muur 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Ook wij hebben een begin gemaakt aan de babykamer 🤍 De zwarte plankjes gaa ...
Super mooi!😍 waar heb je die ladder vandaan?

3 maanden geleden

Reactie op naomley

Super mooi!😍 waar heb je die ladder vandaan?
Ah dankjewel🥰 Die ladder heb ik bij Xenos gekocht, wel al aantal jaar geleden dus geen idee of ze die nog verkopen..