495 Reacties

één maand geleden

Reactie op Mennos9

Hier is de ene kant van de kamer ook eindelijk zo goed als af 😍 helemaal v ...
Waar heb je die stoel vandaan? 😍

één maand geleden

Reactie op cxxxxx

Waar is de lamp van?
Die is van de Karwei 😊 https://www.karwei.nl/assortiment/karwei-hanglamp-linde-beige-64-cm/p/B165550?gclsrc=aw.ds&&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=12%20-%20pMax%20-%20Verlichting&utm_id=17390287370&gad_source=1&gbraid=0AAAAADshOIRyjw6fnwxr40syjaWMxtAGm&gclid=CjwKCAjw9eO3BhBNEiwAoc0-jd0e3wIbsCZY8-m9zD84Ajbvomg5fLDLXhpSBJWX94wk_-nryZmvKRoCr3wQAvD_BwE

één maand geleden

Reactie op Mamatobe204

Waar heb je die stoel vandaan? 😍
Blokker 😊 https://www.blokker.nl/schommelstoel---stoelen---meubels---fauteuil---roomwit---71-cm-x-92-cm-x-101-cm/4600653.html?utm_campaign=productencontinu&utm_content=4600653&utm_source=adhouse7_marketplace&utm_medium=vergelijkers&utm_term=%5B61128-4600653%5D%5Bd894efaf-5f45-4ec9-be9e-1c3b78b5b4fb%5D&fexcl=true

één maand geleden

Reactie op Xx2021

Gezien de berichten over kleur verf: wij hebben momenteel latte ice van His ...
ik wil voor mijn toekomstige zoontje zo’n kleur gaan doen. Voor mij voelt het niet alsof het alleen voor meisjes kan. Erg mooie kamer zo!

één maand geleden

Reactie op Anoniem2224

ik wil voor mijn toekomstige zoontje zo’n kleur gaan doen. Voor mij voelt h ...
Daar heb je inderdaad gelijk in hoor! Maar de combinatie met het roze (klamboe) zorgt ervoor dat de roze-teint in de verf meer naar boven komt. En ik vond het zelf leuk om nu voor een jongen dus wel echt een ander kleurtje te doen. Maar Latte ice kan ook voor een jongen! Ik ben nog niet klaar, het kamertje moet nog extra aangekleed worden maar we hebben nu voor onze zoon voor deze kleur gekozen. 😊

één maand geleden

Hier ook het kamertje bijna helemaal af, nog wat decoratie en dan klaar 🥰

één maand geleden

Reactie op Mennos9

Blokker 😊 https://www.blokker.nl/schommelstoel---stoelen---meubels---faut ...
Zit die lekker ? 😃

één maand geleden

De kast en commode worden vandaag en morgen geschilderd dus die heb ik helaas nog niet op de foto

één maand geleden

Wat een leuke kamers allemaal! Ik ben zelf nog op zoek naar een leuke (staande of muur) lamp. De foto is van een stijl/kleur die ik wel leuk vind. Het is voor een jongetje en er komt nog een kleed in de vorm van een egel op de vloer te liggen. Heeft iemand tips? Ik ben net verhuisd dus ik moet alles voor de kinderkamer nog regelen en ben nu 33 weken dus de tijd wordt schaars haha

één maand geleden

Reactie op Chantie004

Hier ook het kamertje bijna helemaal af, nog wat decoratie en dan klaar 🥰
Wat een leuke kamer!

één maand geleden

Reactie op Anoniem2224

Wat een leuke kamers allemaal! Ik ben zelf nog op zoek naar een leuke (staa ...
Zara Home heeft een hele leuke zeppelin (hang en) muurlamp! Zou mooi staan in dit kamertje denk ik.

één maand geleden

Reactie op Anoniem2224

Wat een leuke kamers allemaal! Ik ben zelf nog op zoek naar een leuke (staa ...
Ik heb een wandlamp van Toddie.nl voor mijn dochtertje. Ze hebben houten wandlampen in verschillende kleuren, dieren maar ook voertuigen, wolkje, maantje.. in verschillende kleuren. Ik zou daar eens kijken! 😃

één maand geleden

Thema bloem en bii van Prenatal De stoel matched toch niet helemaal met de kleuren dus die ga ik nog wisselen. En ik zoek nog naar wat assecoires in een lampje poster enzo. 🤩

één maand geleden

Reactie op broodjekaas5

Zit die lekker ? 😃
Ja heerlijk! Lekker hoge rugleuning, ik ben er heel blij mee 🥰

één maand geleden

Reactie op OnbevreesdeKamille152149

Thema bloem en bii van Prenatal De stoel matched toch niet helemaal met de ...
Welk beddengoed en aankleedkussenhoes heb jij? Ik zoek ook nog zoiets om wat bloemenprintjes toe te voegen 😇

één maand geleden

Ik vind hem wel leukk, kleedje er over ? Dan is het misschien al heel anders

één maand geleden

Als je voor een nieuwe stoel gaat en het past in je budget zou ik kijken voor een stoel met armleuningen 🤭😊

één maand geleden

Reactie op Mennos9

Welk beddengoed en aankleedkussenhoes heb jij? Ik zoek ook nog zoiets om wa ...
Van prenatal bloem en bij :)

één maand geleden

Reactie op Mennos9

Welk beddengoed en aankleedkussenhoes heb jij? Ik zoek ook nog zoiets om wa ...
Jollein heeft ook een heel leuk set met bloemen. Retro flowers heet het.

één maand geleden

Bijna af ✨🤎