Ik ben heb zo net de toekomstige baby kamer, helemaal leeg gehaald. Bij ons was dit het kantoor en m谩n wat kan een mens veel rotzooi verzamelen!
Mijn vraag;
Show je baby kamer van nu of van een eventueel eerste kindje!!!
Ik ben zo benieuwd en heb 茅cht wat inspiratie nodig! Over 3 weken weten wij het geslacht en dan wil ik lossssss 馃槀馃槀
Bijgevoegd de kamer van onze jongste; ik wil echt iets totaaaaaal anders deze keer.
Er moeten nog laatste dingen worden opgehangen en het bedje opgemaakt, maar al heel blij met de muur die er nu in zit (en de verf en het behang erop). Het mobieltje heb ik zelf gemaakt omdat ik alleen maar maantjes tegenkwam haha.
Dit was de kamer van de eerste, nu krijgen we een meisje dus ga wat details wijzigen maar verder blijft het wel een beetje hetzelfde. Ik hou btw van minimalistisch 馃槼馃
Bij de h&m hebben ze beige wandplakjes mocht je naar zoiets op zoek zij ...
Zeker nog op zoek! 馃槃
Heb IKEA, Vertbaudet en Google al afgestruind. Volgens mij H&M nog niet tegengekomen. Ik ga daar eens kijken. 鈽猴笍 dank je voor de tip!
De kast, commode, en wandplank komen nog uit mijn babykamertje die hebben altijd bij m鈥檔 ouders op zolder gestaan! We hebben ze alleen wel een nieuw jasje gegeven! 馃┓