328 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op irish811

Wij hebben deze meubeltjes besteld voor de babykamer! Nu nog een kleurtje o ...
Voor jongen of meisje?

3 maanden geleden

Wij gaan ook geen babykamer maken in eerste instantie.. wij hebben zelf een hele grote slaapkamer en wil graag een co-sleeper naast ons bed. In onze kamer past ook makkelijk nog een commode om te verschonen en spulletjes op te bergen. Tegen de tijd dat de kleine dan toe is aan een eigen kamertje kunnen we het inrichten wat goed past馃槉

3 maanden geleden

Reactie op 71124

Voor jongen of meisje?
Dat weten we nog niet!

3 maanden geleden

Kamertje van ons 1e kindje, voor ons 2e kindje weten we het nog niet馃槈

3 maanden geleden

Reactie op Cate2024

Wij hebben deze kamer. Dit is ons eerste kindje. We willen er alleen nog ee ...
Onze kraamhulp raadde een klamboe boven het bed af. Ze kunnen daarin rollen en erin verstrikt raken. Wij hadden namelijk er ook 1 hangen aan een piekstok.

3 maanden geleden

Reactie op Abietje

Ik haal hier inspiratie uit qua kleur en stijl met hout
Ik hou ook van dat hout! Maar als je baby gaat schijten tijdens het verschonen dan ben je mooi klaar als het helemaal tussen dat hout heen druipt. Just saying 馃檲

3 maanden geleden

Reactie op Queen4

Ik hou ook van dat hout! Maar als je baby gaat schijten tijdens het verscho ...
Hahahahahahaha ja daar heb je een punt 馃ぃ dan het hout maar ergens anders in de kamer of geen hout

3 maanden geleden

Ik heb mijn eigen bedrijf in meubel restyling al 9 jaar dus voor mij is het niet zo moeilijk 馃グ wel zal het wat anders zijn denk ik dan wat de meeste mensen kiezen, dit is een beetje het idee.. maar niet pers茅 deze kleuren. Hou van een donkere kamer waar veel te zien valt, printjes, moody kleuren en vinden bosdieren erg leuk

3 maanden geleden

Er koken nog gordijnen en aan de andere muur komt de commode, wij gaan waarschijnlijk voor de hemnes kast van ikea. Ook gaat er nog 1 kast de kamer uit. Verder gaan we niet meer verven, ongeacht het geslacht.

3 maanden geleden

Dit is onze droom 馃槏 past als het goed is ook goed op de kamer die nu als logeerkamer fungeert. Maar ik denk dat wij pas in augustus echt beginnen, we hebben geen haast 馃き

3 maanden geleden

Wij hebben deze meubels gekocht. Fijn een extra brede commode. Verder haal ik voor decoratie veel inspiratie uit tiktok. Zag een heel leuk wolkje, maan, en ster die ook verlicht zijn voor tegen de muur. Misschien willen we 1 muur behangen, en een leuk kleed neerleggen.

3 maanden geleden

Reactie op Michelle_1998

Dit is onze droom 馃槏 past als het goed is ook goed op de kamer die nu als l ...
Oooh dit wiegje wil ik als het een meisje is! Zo zoet馃グ

3 maanden geleden

Wij gaan dit weekend babykamer idee毛n opdoen, maar we willen graag dit: 馃挋

3 maanden geleden

Reactie op jorjam2024

Wij gaan dit weekend babykamer idee毛n opdoen, maar we willen graag dit: 馃挋
Heel mooi maar vind ze zo prijzig 馃檲

3 maanden geleden

Reactie op jorjam2024

Wij gaan dit weekend babykamer idee毛n opdoen, maar we willen graag dit: 馃挋
Ik had gelezen dat kussens en zachte zijkanten juist gevaarlijk zijn voor het kindje omdat ie met het hoofdje erin kan draaien en kan stikken. Dat artikel stond op deze site ver wiegendood. Ik zou dat even lezen voor je dit aanschaft.

3 maanden geleden

Reactie op 71124

Heel mooi maar vind ze zo prijzig 馃檲
Ja bizar 馃槀

3 maanden geleden

Reactie op sarahwillemijntje

Ik had gelezen dat kussens en zachte zijkanten juist gevaarlijk zijn voor h ...
Oh ik ga even kijken! Thanks voor je tip

3 maanden geleden

Wij willen heel graag dit馃槏

3 maanden geleden

Reactie op jorjam2024

Ja bizar 馃槀
En het is maar voor even haha

3 maanden geleden

Reactie op 71124

En het is maar voor even haha
Maar wel echt super mooi!!