328 Reacties

vor 3 Monaten

Dit was het kamertje van onze 2e, de 3e krijgt dezelfde kamer maar dan met een andere muur en andere aankleding. Ligt nog aan het geslacht, dat weten we nog niet.

vor 3 Monaten

Reactie op Eva F

Dit is de kamer van ons zoontje. We verhuizen in september, dus deze meubel ...
Mooi! Waarvan is het houten bedje?

vor 3 Monaten

Onze babykamer, we wilden eerst heel lief en zacht doen. Maar we vinden dit ook wel stoer! Aan de andere kant is de muur wit/beige, met een wit ledikantje en witte Kledingkast. Nu nog wat verzinnen voor die grote kale muur zonder dat het te druk wordt.. iemand idee毛n?

vor 3 Monaten

Nu wel met foto?

vor 3 Monaten

Reactie op H.E.

Mooi! Waarvan is het houten bedje?
Van Zara home! Ze verkopen hem nog steeds zie ik (naar home kids -> pasgeborenen -> meubels gaan.. kan geen linkje plaatsen). Matras hebben we wel van aerosleep gekocht,

vor 3 Monaten

Ik ben nu 13 weken zwanger en ik fantaseer over allerlei kamers maar zonder te weten of het een jongetje of meisje is merk ik dat doorfantaseren me niet echt lukt. De stijl blijft wel hetzelfde; witte meubeltjes. En bij een meisje waarschijnlijk bosdiertjes en bij een jongen Dino鈥檚. Er zijn zoveel mooie behangetjes!

vor 3 Monaten

Reactie op Evievdmt

Nu wel met foto?
Is dit een Hemnes dressoir?

vor 3 Monaten

Reactie op Nurse541

Is dit een Hemnes dressoir?
Klopt idd, met andere groepjes erop

vor 3 Monaten

Reactie op Eva F

Dit is de kamer van ons zoontje. We verhuizen in september, dus deze meubel ...
Heel mooi! Helemaal mijn smaak!

vor 3 Monaten

Gisteren bij de ikea gekeken en best wat schattige ledikantjes en commodes gezien 馃き

vor 3 Monaten

Reactie op Abietje

Ik haal hier inspiratie uit qua kleur en stijl met hout
van waar is die ledikantje 馃槆 ?

vor 3 Monaten

Reactie op BabyboyL

Hier tweede kindje en wil nog niet aan de kamer denken. Krijg er stress van ...
Wij doen het inderdaad ook op deze manier! Dochter krijgt een groter bedje en andere kamer. Wij zijn ook in de verbouwing, dus ik voel je wel 馃槄

vor 3 Monaten

Reactie op Dclshn

van waar is die ledikantje 馃槆 ?
Ik zou het niet weten 馃槉 is een foto van pinterest

vor 3 Monaten

Reactie op Maayraa

Wij doen het inderdaad ook op deze manier! Dochter krijgt een groter bedje ...
Ik ben wel blij om te lezen dat iemand dit herkent! Voelt toch altijd fijner he.. verbouwen en zwanger is niet top馃槀 Zoontje krijgt hier deze week al zijn nieuwe bed. Hij vind een ledikant opeens voor kleine kindjes.. hij is net 2 maar prima馃槀鉂わ笍

vor 3 Monaten

Inspiratie van Pinterest

vor 3 Monaten

Wij hebben wel het dilemma of we nog een stoel zetten op de babykamer. Het kamertje is namelijk al zo klein. We willen wel weer borstvoeding geven. Maar dat kan ook in bed. De stoel kan niet ergens anders staan. Lastig hoor dat puzzelen.

vor 3 Monaten

Heb net dit behang besteld!!

vor 3 Monaten

Reactie op Baby_2324

Heb net dit behang besteld!!
Wat gaaf! Waar heb je deze besteld?

vor 3 Monaten

Reactie op MTBvd

Wat gaaf! Waar heb je deze besteld?
Bij de behang loods! Ga het gelamberiseerd aanbrengen. Bovenkant behang, onderkant verven!

vor 3 Monaten

Reactie op Guusje2

Wij hebben wel het dilemma of we nog een stoel zetten op de babykamer. Het ...
Mocht je van plan zijn eerst een cosleeper te gebruiken als bedje, gebruik je waarschijnlijk de eerste weken/maanden de babykamer niet echt. Dan kan je eerst even aanvoelen of je een stoel wel nodig hebt.