Ik ben heb zo net de toekomstige baby kamer, helemaal leeg gehaald. Bij ons was dit het kantoor en m谩n wat kan een mens veel rotzooi verzamelen!
Mijn vraag;
Show je baby kamer van nu of van een eventueel eerste kindje!!!
Ik ben zo benieuwd en heb 茅cht wat inspiratie nodig! Over 3 weken weten wij het geslacht en dan wil ik lossssss 馃槀馃槀
Bijgevoegd de kamer van onze jongste; ik wil echt iets totaaaaaal anders deze keer.
Dit was het kamertje van onze 2e, de 3e krijgt dezelfde kamer maar dan met een andere muur en andere aankleding. Ligt nog aan het geslacht, dat weten we nog niet.
Onze babykamer, we wilden eerst heel lief en zacht doen. Maar we vinden dit ook wel stoer! Aan de andere kant is de muur wit/beige, met een wit ledikantje en witte Kledingkast. Nu nog wat verzinnen voor die grote kale muur zonder dat het te druk wordt.. iemand idee毛n?
Van Zara home! Ze verkopen hem nog steeds zie ik (naar home kids -> pasgeborenen -> meubels gaan.. kan geen linkje plaatsen). Matras hebben we wel van aerosleep gekocht,
Ik ben nu 13 weken zwanger en ik fantaseer over allerlei kamers maar zonder te weten of het een jongetje of meisje is merk ik dat doorfantaseren me niet echt lukt.
De stijl blijft wel hetzelfde; witte meubeltjes. En bij een meisje waarschijnlijk bosdiertjes en bij een jongen Dino鈥檚. Er zijn zoveel mooie behangetjes!
Wij doen het inderdaad ook op deze manier! Dochter krijgt een groter bedje ...
Ik ben wel blij om te lezen dat iemand dit herkent! Voelt toch altijd fijner he.. verbouwen en zwanger is niet top馃槀 Zoontje krijgt hier deze week al zijn nieuwe bed. Hij vind een ledikant opeens voor kleine kindjes.. hij is net 2 maar prima馃槀鉂わ笍
Wij hebben wel het dilemma of we nog een stoel zetten op de babykamer. Het kamertje is namelijk al zo klein. We willen wel weer borstvoeding geven. Maar dat kan ook in bed. De stoel kan niet ergens anders staan. Lastig hoor dat puzzelen.
Wij hebben wel het dilemma of we nog een stoel zetten op de babykamer. Het ...
Mocht je van plan zijn eerst een cosleeper te gebruiken als bedje, gebruik je waarschijnlijk de eerste weken/maanden de babykamer niet echt. Dan kan je eerst even aanvoelen of je een stoel wel nodig hebt.