495 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Baby_2324
Ik heb heeeeeel veel in de stoel gezeten bij mijn zoon! En nog steeds krijg ...
Ja bij onze dochter hebben we hem ook heel veel gebruikt. Maar onze nieuwe babykamer is zo klein. We gebruiken inderdaad ook weer een co- sleeper. Dat vinden we ideaal. Misschien wel goed inderdaad in af te wachten, maar mijn hormonen schreeuwen iets anders .馃槄馃ぃ
5 maanden geleden
Iedereen verklaard mij voor gek dat ik nu al kan zeggen dat de babykamer op een stoel na af is. Ik vind t heerlijk! Elke dag een feestje en dik genieten als ik het kamertje binnen loop. 馃┓
5 maanden geleden
Reactie op Happyjoy90
Ik heb mijn eigen bedrijf in meubel restyling al 9 jaar dus voor mij is het ...
Zo nieuwsgierig wat je met 'dit is een beetje het idee...'bedoeld?
5 maanden geleden
Reactie op Dclshn
heel mooi馃グ, van waar heb je die giraf knuffel 馃
Van de H&M Home! 馃
5 maanden geleden
Reactie op Kissliek
Waar is het hemeltje van ?馃槉
Van Jollein! De kleur Nougat! 馃
5 maanden geleden
Reactie op ZimZoom
Heel mooi, wat voor kleurtje heb jeop de muur?
Wij hebben Flexa, urban taupe gebruikt 馃
5 maanden geleden
Dit is momenteel de stand van zaken. Het behang komt nog op de bovenkant van de muur (witte stuk) heb ik dezelfde kleur van het behang knopjes gehaald voor op de commode. Deze gaat van onze oudste naar de baby kamer, is de bekende IKEA kast. Heb een teddy stoel besteld voor in de hoek en wil nog ergens een goedkoop wit ledikant op de kop tikken!
5 maanden geleden
Wij hebben vorige week bij de baby kringloop deze kamerset gekocht, nu nog op zoek naar een leuke jungle muursticker en de rest van de aankleding
5 maanden geleden
Reactie op RunwayRapsody
Een vraagje: waarom heeft een baby een kamer nodig? Wij hebben een kleedkam ...
Ik werd na 4 maanden samen slapen 鈥榮 nachts veelvuldig wakker van de geluiden van onze baby (terwijl ze gewoon rustig sliep) en daarnaast was ze een mega lichte slaper. Dus tenzij je slaap en je seksleven je niet lief is, zou ik wel een eigen kamertje voor de baby wensen na een aantal weken.
Maar goed, dat is voor iedereen anders.
5 maanden geleden
Reactie op zoefzoef
Ik werd na 4 maanden samen slapen 鈥榮 nachts veelvuldig wakker van de geluid ...
Seksleven hoeft natuurlijk niet alleen op de slaapkamer te zijn ;) En ik sliep juist niet goed als ze niet lekker dicht bij me was 's nachts. Dus is inderdaad voor iedereen anders en je kunt daarin het beste je eigen gevoel volgen :)