Ik ben heb zo net de toekomstige baby kamer, helemaal leeg gehaald. Bij ons was dit het kantoor en mán wat kan een mens veel rotzooi verzamelen!
Mijn vraag;
Show je baby kamer van nu of van een eventueel eerste kindje!!!
Ik ben zo benieuwd en heb écht wat inspiratie nodig! Over 3 weken weten wij het geslacht en dan wil ik lossssss 😂😂
Bijgevoegd de kamer van onze jongste; ik wil echt iets totaaaaaal anders deze keer.
Hier inmiddels weer een stapje verder. Moet de gordijnen nog strijken en inkorten, en nog wat dingetjes aan de muur hangen boven de commode. Maar we zijn een eind!
Hier alvast ons tweelingkamertje! Moet nog wel wat leuke decoratie dingen en in de hoek wat je nu niet ziet staat een rotan speelgoedkist/bank en een inbouwkast 🤍
19 nov uitgerend. Kamer is net leeggehaald en wordt dit weekend gestuct. 5 juli pas tijd om voor een kinderkamer te kijken … ben ik de enige die zo laat is 😅😅
19 nov uitgerend. Kamer is net leeggehaald en wordt dit weekend gestuct. 5 ...
Nee hoor, ik denk dat het bij ons pas eind september wordt ivm verkoop van dit huis en bezichtigingen.. en dan nog wordt de kamer in dit huis niet heel aangekleed, alleen functioneel. En dan in het nieuwe huis een leuke babykamer maken maar dan is de kleine al een paar maanden;)
Nee joh! Helemaal optijd! Bij mijn oudste pas met 35 weken aan de kamer kunnen beginnen door een verhuizing! Nu dus al wel klaar, denk dat ik alles wilde inhalen van de vorige keer 😂
Mijn vriend scheurde de dag na onze 13 weken zijn achillespees en zit sinds die tijd in gips.. bij ons zijn er alleen maar spullen uit huis verdwenen om ruimte te maken, maar nog niks gekocht/bekeken. Vroeger begonnen ze pas na de 20 weken echo, zou mij niet druk maken! Ik ben ook de 19e uitgerekend.
Mooi! Waar heb je dat hemeltje en ophangdinges vandaan?
dankjewel ❤️.
van bol
https://www.bol.com/nl/nl/p/cabino-piekstok-klamboe-hemeltje-235-cm-in-hoogte-verstelbaar-clay-beige/9300000181518585/?s2a=#productTitle
Wij gaan voor dit kamertje .
En wil graag donkerroze/bruinig verf op de muur en daarboven mooi bloem/blad behang. Willen daarvoor volgende week gaan kijken 😊