23 Reacties

2 maanden geleden

Wibra heeft nu wel leuke dingen..

2 maanden geleden

Reactie op CWout

Wibra heeft nu wel leuke dingen..
Dank je wel ga ik ff kijken vind het echt zo lastig馃檲

2 maanden geleden

Reactie op Bo99

Dank je wel ga ik ff kijken vind het echt zo lastig馃檲
Ja klopt.. heb nu daar eea vandaan. Verder ook nog een beetje zoekende馃槄 Ze hebben nu een speciale baby folder.. Is online ook te vinden volgens mij

2 maanden geleden

Lindex vind ik leuk!

2 maanden geleden

H&M heeft leuke jongenskleding!

2 maanden geleden

Moms and minis, lieffies, made by samantha. Wel iets duurder maar zitten wel leuke dingen bij

2 maanden geleden

Hema!

2 maanden geleden

Ik vind oprecht dat er heel veel leuke jongenskleding of unisex kleding is hoor! Alleen de hema valt mij erg tegen. Die hebben zowat alleen maar roze en bloemetjes hangen 馃槄 Little dutch, z8 (zelf in de sale hele leuke dingen gekocht) en babystyling vind ik erg mooi.. als je iets budgetvriendelijker zoekt, bij de wibra hebben ze nu effen setjes in grijs, blauw, groen en bruin. Die zien er ook leuk uit. Ik verwacht dat na de zomer de zeeman en de wibra wel weer een leuke herfstcollectie krijgen. Zij denken ook altijd aan de jongetjes vind ik.

2 maanden geleden

La redoute heeft ook leuke (betaalbare) kleding voor jongens!

2 maanden geleden

Liefies heeft leuke sale voor de boys!

2 maanden geleden

Bij de Primark, zeeman en Hema hebben ze echt veel leuke dingen. Voor beide genders! Heb laatst echt veel leuke disney outfitjes gehaald bij de Primark en een paar maanden terug Winnie the pooh rompertjes bij de zeeman 馃き

2 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

H&M heeft leuke jongenskleding!
Oja vergat deze bijna. Ook hier hebben ze inderdaad veel leuke dingen! Alleen het prijskaartje ligt wel een stukje een hoger dan de ondergenoemde winkels 馃榿

2 maanden geleden

Oja en de c&a heeft nu ook allemaal unisex disney outfitjes, volgens mij hebben ze ook nog steeds sale daar. Dat was het 馃き

2 maanden geleden

- [ ] Petit bateau - [ ] Arket - [ ] Gray label - [ ] Tommy hilfinger - [ ] Petit Filipe - [ ] Hejlenki - [ ] Donsje Amsterdam - [ ] Z8 - [ ] Ralph Lauren

2 maanden geleden

Betaalbaar: H&M, Pr茅natal, Zara en Mango 馃┑

2 maanden geleden

Reactie op kiim92

Betaalbaar: H&M, Pr茅natal, Zara en Mango 馃┑
Bij prenatal heb ik al heel wat geshopt馃檲 maar kon verder bijna niks vinden bij andere winkels

2 maanden geleden

Reactie op Bo99

Bij prenatal heb ik al heel wat geshopt馃檲 maar kon verder bijna niks vinden ...
H&M en Zara is vooral online de leuke dingen!

2 maanden geleden

Hangt natuurlijk af van wat je zelf leuk vindt. Ik ben zelf niet zo van de printjes maar heb liever effen of streepjes voor onze jongen. Mijn lievelings merken zijn nixnut, marmar copenhagen, hello little you, petit filippe, name it, lil aterlier, play up En fijne wolletjes van hvid en joha We hebben al 2 meiden dus was even zoeken naar wat voor stijl ik leuk vindt, maar inmiddels al bijna een hele kast vol voor onze jongen 馃グ

2 maanden geleden

Levv, Daily 7, Zara, z8,

2 maanden geleden

1 + in the family, Ammehoela, Arket Kids, The Animal Observatory, BangBang Copenhagen, Bobo Choses, Carlijn Q, EN FANT, Finger in the nose, Gray Label, Hugo Loves Tiki, Imps & Elfs, Little Indians, Maed for Mini, Main Story, Marmar Copenhagen, MINGO, Mini Rodini, Nadadelazos, Nixnut, One Day Parade, Osh Kosh, Patagonia, Petit Bateau, Piupiuchick, Repose Ams, Scotch & Soda, Sissy-Boy, Snurk, Soft Gallery, Sproet en Sprout, Tiny Cottons, Wander & Wonder 馃槃馃