7 Reacties

6 dagen geleden

Darmkrampjes? Moe? Te warm of te koud? Of wellicht gewoon zin in de speen?

6 dagen geleden

Onze baby maakte ook veel ‘lawaai’, terwijl er eigenlijk niets aan de hand leek. Toen hebben we haar op haar eigen kamer neergelegd, toen sliepen we zelf een stuk beter en als er echt wat was dan begon ze te huilen (honger/speen). Ik vond het wel prettig dat je niet meer wakker werd van die geluiden want ik werd er zelf erg onrustig en onzeker van

6 dagen geleden

Reactie op Lisa4

Onze baby maakte ook veel ‘lawaai’, terwijl er eigenlijk niets aan de hand ...
Nou ik denk dat wij dat ook maar gaan doen. Want heb ook het idee dat er niks aan de hand is. Maar wat je zegt het maakt onrustig en onzeker..

6 dagen geleden

Reactie op BlackFairy

Darmkrampjes? Moe? Te warm of te koud? Of wellicht gewoon zin in de speen?
Het is denk ik ook heel erg die zuig behoefte. Maar ze is zo onrustig met de handjes dat ze die continu uit slaat. Misschien toch maar eens inbakeren..

6 dagen geleden

Reactie op babygeluk24

Het is denk ik ook heel erg die zuig behoefte. Maar ze is zo onrustig met d ...
Ja inbakeren is dan echt een uitkomst! Onze eerste sloeg ook veel met haar handjes. Toen hebben we een swaddle van love to dream gebruikt waar haar armpjes en handjes in zaten. Deed echt wonderen!

6 dagen geleden

İk heb dit ook al een paar dagen heel erg bij mn dochtertje, ik las dat dit actief slaap was en dat het normaal is omdat ze nog geen remslaap hebben. Het helpt wel als ik haar op schoot heb tot ze in slaap valt en en extra 15 min bij me hou tot ze dieper in slaap is. Misschien werkt het ook voor jullie. Succes!

5 dagen geleden

Wij gebruikten de puckababy piep slaapzak, want anders hier ook heel onrustig met de armpjes. Het schijnt wel normaal te zijn dat new borns in hun slaap geluid kunnen maken alsof je in een frabriek staat 😂