12 Reacties

10 dagen geleden

Ja bij mij ook, maar nog niet volledig ingedaald. Volgens mij is het gewoon normaal inderdaad

10 dagen geleden

Yup, zelfde hier

10 dagen geleden

Bij mij ook, ben 32 weken zwanger en kreeg wel het advies van de verloskundige om het rustiger aan te gaan doen.

10 dagen geleden

Bij mij ook al iets had met 31 weken een groei echo en toen vertelde ze mij dat de kleine meid ook al iets ingedaald is. Inmiddels nu 32 weken zwanger

10 dagen geleden

Hier ook, hoofdje zit al een beetje in het bekken. Ik ben nu 31 weken, de verloskundige gaf aan dat het normaal was en de kans nu erg klein is dat hij of zij nog gaat omdraaien met het hoofdje naar boven

10 dagen geleden

Hier met 30 weken in iedergeval al erg laag liggend. Weet wel nog dat ze bij mn eerste zoontje zeiden (3 verschillende personen, op meerdere momenten) ook zeiden dat ie al goed aan het indalen was. En de kans bijna nihil was dat ie nog zou draaien/terug omhoog zou gaan. Dag voor de inleiding was ie dus helemaal terug eruit gegaan.💀 Dus ik ben er nu wel makkelijker in en ga er niet vanuit dat het iets betekend tot ik tijdens de bevalling hoor dat ie nog steeds ingedaald is😂

10 dagen geleden

Is je eerst kindje ? Dan liggen ze zo wel vaker rond 30 weken al “goed”. Bij 2e zwangerschappen kan dit iets langer duren zei mijn verloskundige omdat ze dan iets meer ruimte hebben

9 dagen geleden

Ik denk dat ze bij mij ook is begonnen met indalen. Ik had vorige week wat indalingsweëen en hard buiken. Maar sindsdien nog geen echo gehad. Ze drukt wel duidelijk meer op blaas en darmen. Ik heb ook het idee dat ik bewegingen wat lager voel. Wel met 30 weken advies gekregen ook om rustiger aan te doen. Zag echt bleek van vermoeidheid.

9 dagen geleden

Vandaag hetzelfde gehoord 😁

8 dagen geleden

Vandaag tijdens de controle (bijna 31 weken) ook bevestigd gekregen dat ze al vrij laag ligt en met het hoofd naar beneden. Voelde haar al een week een stuk lager dan daarvoor :) Kans is groot dat ze zo blijft liggen!

8 dagen geleden

Hier ook! Nog niet helemaal ingedaald, maar hij ligt wel al 'klaar' voor de geboorte zei mijn gynaecoloog.