24 Reacties

2 dagen geleden

Miss een berenpakje? Wij hadden een wikkeldeken in de macicosi

2 dagen geleden

Je mag wel een jas aan in de maxicosi maar niet een te dikke jas. Ivm lucht die eruit gepest wordt bij een mogelijk ongeluk. Wij hebben onze zoon , dit was wel in juni, mee genomen onder een dekentje. Wij gaan nu voor een teddypak en een voetenzak!

2 dagen geleden

Voetenzak + engel natur jasje. Dit is van wol, dus bij een ongeluk wordt daar geen lucht uit geperst en kun je je kindje dus strak vastzetten :)

2 dagen geleden

Voetenzak in maxicosi! Verkleiner zit daaronder.

2 dagen geleden

Ik heb een wikkeldeken met van die gaten voor de maxicosi en een voetenzak voor de zekerheid (als het erg koud is).

2 dagen geleden

Wij gebruiken een Voetenzak en dekentje. En je partner kan ook de auto alvast warm laten draaien, dan hoef je je kindje niet zo dik in te pakken.

2 dagen geleden

Voetenzak van teddystof en daarin de verkleiner, met onze 1e ook gedaan (ook november baby) en dat was warm genoeg. Geen jasjes of extra pakjes. Wel mutsje. En de kap van de maxi cosi ‘dicht’ zegmaar. Onze baby was altijd lekker warm!

één dag geleden

Wij hebben zo’n voetenzak van koeka met hele zachte dikke stof binnen. Daar zitten gaatjes in om de riempjes doorheen te doen en daar leg je de baby in en maak je hem/haar vast. Zakje dicht en baby zit lekker warm en veilig 🥰

één dag geleden

Wij hadden bij onze dochters voetenzak met daarin de verkleiner. En engel jasje! Dan kan de baby nog steeds goed strak zitten 😊 Vestje kan ook wel maar zou geen dikke jas of teddypak doen

één dag geleden

Reactie op Lisa4

Voetenzak van teddystof en daarin de verkleiner, met onze 1e ook gedaan (oo ...
Bij onze dochter uit februari hadden we dit ook, maar was het dus wel te koud (moesten midden in de nacht weer naar huis). Dus wij hebben nu: Wolfleece vestje (van Joha, zoals Engel) Voetenzak van wol (Alwero) Extra dekentje voor eroverheen (voor de zekerheid) En natuurlijk een lekker warm mutsje!

één dag geleden

Engel natur jasjes zijn de beste jasjes! Ze zijn van merino wol! Lekker warm maar niet dik waardoor ze ideaal zijn voor bijvoorbeeld in de maxicosi en kinderwagen. Ik zweer erbij !

één dag geleden

Ik neem een voetenzak mee die helemaal over het hoofd gaat als een mutsje en een dik vestje. En voor de zekerheid een wollen dekentje maar die zal denk ik niet nodig zijn:)

één dag geleden

Hier had de eerste wel gewoon een jasje aan, de riempjes konden net zo strak als zonder jasje (jep, meerdere keren getest!). Daarover heen een dun dekentje maar het was toen ook begin lente. Nu hebben we een voetenzak waar de 2e in zal gaan. En hebben sowieso altijd extra dekentjes in de auto voor de 2e dus als het echt koud is, pakken we dat er nog bij!

één dag geleden

Reactie op lianne1985

Ik neem een voetenzak mee die helemaal over het hoofd gaat als een mutsje e ...
Waar heb je deze gekocht? Ik heb toevallig al van alles in mintgroen dus dit zou een perfecte aanwinst zijn 😂

één dag geleden

Reactie op mermaidmommy

Waar heb je deze gekocht? Ik heb toevallig al van alles in mintgroen dus di ...
Volgens mij is deze van Jolein, ik heb 'm ook (of nagenoeg hetzelfde)! Voor bijna niks op Vinted gekocht, hij was maar 1 keer gebruikt van ziekenhuis naar huis. Dus misschien kan je daar ook wat vinden 😊

één dag geleden

Reactie op mermaidmommy

Waar heb je deze gekocht? Ik heb toevallig al van alles in mintgroen dus di ...
Ik heb de versie van 3 jaar geleden maar is overal te koop, heb deze afbeelding van Bol🙂 Is echt super zacht! Heel blij mee en zal hem nu meer kunnen gebruiken dan in het voorjaar toen het meteen 25 graden was🤣

één dag geleden

Ja deze hebben wij ook! Kan je mutsje van maken idd 😁

één dag geleden

Onze dochtertje in april. Voetenzak, engel jas en muts. En ze was perfect op temp bij thuiskomst. Dus zou niet bang zijn om te warm aan te kleden in november 🤭

één dag geleden

Wij gaan ook voor het engel jasje en een wikkeldeken van jollein. Een dikke jas is ind wat onveilig maar vind ik zelf voor een newborn ook niet fijn dan kunnen ze helemaal niet bewegen omdat die jas dan dikker is als dat de armpjes zijn 😂

19 uur geleden

Bedoelen jullie het jasje of de overall van Engel Natur? Dat klinkt wel als een goed idee!