20 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg even mee als beginnend haker 🫶🏼

2 maanden geleden

Ik heb dit wollen dekentje gehaakt. Voor in de co-sleeper en/of kinderwagen.

2 maanden geleden

Mijn schoonmoeder haakt erg veel. . Ze heeft op fb een haargroep Misschien staan daar wat dinge voor je tussen.. Ze heeft voor mij een dromenvanger gemaakt. Jasje dekens knuffels muziekdoos voor bovenbed enz dit is haar groep op fb Crochet & Designs by Monique En dit is ook 1 van haar dinge voor mijn babykamer

2 maanden geleden

Hey! Hier staan een aantal opties: https://breiclub.nl/over-haken/leukste-baby-mutsjes/ Wil zelf voor t vosje gaan!

2 maanden geleden

Mocht je Engelse patronen kunnen lezen zou je ook kunnen zoeken op bonnet. Heel wat mooie gezien bij zoeken. Zelf vind ik de volgende prachtig en fijn, wel een kooppatroon maar in meerdere maten te maken en met garen dat je voorhanden hebt. https://nomadstitches.com/shop/p/sestra

2 maanden geleden

Reactie op Turtle3

Mocht je Engelse patronen kunnen lezen zou je ook kunnen zoeken op bonnet. ...
Wat een mooie! Ik ben helaas een kluns met Engels dus zoek toch een Nederlands patroontje;)

2 maanden geleden

Is haken moeilijk om te leren?

2 maanden geleden

Ik ben recent begonnen met haken en heb dit mutsje gemaakt! Super fijn om via YouTube mee te kunnen doen https://youtu.be/bu96SjIv5ps?si=eHOR8RNLQQKOeUTT

2 maanden geleden

Reactie op Little_nov

Wat een mooie! Ik ben helaas een kluns met Engels dus zoek toch een Nederl ...
Ik weet wel veel Engelse patronen, maar Nederlands vind ik inderdaad weinig. Je kunt eens kijken bij hobbii.nl daar staan veel gratis patronen, maar ik weet even niet of daar een mutsje tussen zit. Op zich is het omzetten van het patroon van Engels naar Nederlands ook niet heel moeilijk als je weet wat de Nederlandse termen zijn. Online zijn tabellen te vinden waarin US en UK termen naar NL omgezet worden. Als je daar hulp bij nodig hebt, mag je me altijd een berichtje sturen. Ik ben zelf ook met een aantal dingen bezig, waaronder deze deken. Daar komen nog diertjes op, maar die zijn nog niet af.

2 maanden geleden

Ik zou wel willen, maar heb geen idee hoe 🤭 Mijn schoonmoeder is er wel erg van en maakt een leuk dekentje atm 😁

2 maanden geleden

Ik zie op steek-voor-steek.blogspot.com wel een paar haakpatronen voor babymutsjes. Misschien zit daar iets voor je bij.

2 maanden geleden

Dit heeft mijn schoonmoeder net afgerond. Hopelijk haal je er inspiratie uit 😁

één maand geleden

Reactie op Dua.aaaa

Valt echt reuze mee! ☺️ In begin kan je gewoon oefenen met rechte steken… ik had het vroeger op school geleerd, maar helemaal vergeten met ouder worden. Met YouTube terug opgepakt. Je hebt heel veel stap voor stap tutorials ☺️ het is echt wel een leuke hobby.. je bent er uren zoet mee (Komende van iemand met ADHD zegt dit ook al veel 🤣) mijn hoofd wordt er lekker leeg door.

één maand geleden

Inmiddels dit schattige mutsje met slofjes gehaakt. Jullie nog leuke projectjes gemaakt of mee bezig?

één maand geleden

Reactie op Little_nov

Inmiddels dit schattige mutsje met slofjes gehaakt. Jullie nog leuke proj ...
Wat schattig!! Welk patroontje heb je hiervoor gebruikt?

één maand geleden

Reactie op Eva003

Wat schattig!! Welk patroontje heb je hiervoor gebruikt?
Ben er zelf helemaal verliefd op :) Voor het mutsje het patroon van Liene95 hieronder gedeeld heeft. En voor de slofjes een patroon uit een boek, geleend van een vriendin. Weet zo even de titel niet meer.

één maand geleden

Reactie op Little_nov

Inmiddels dit schattige mutsje met slofjes gehaakt. Jullie nog leuke proj ...
Zo mooi geworden!! Ik ben zelf ook met nog zo'n mutsje bezig maar dan met andere kleur randjes, ook zoo lief 💕 Leuk dat anderen dit ook een handig patroon vinden!

24 dagen geleden

Reactie op Dua.aaaa

Ik vind die patronen lezen onmogelijk maar via YouTube gaat het goed 😊 https://youtu.be/zWWV8m7n1RE?si=jTQ_zVmqDfZse3or

24 dagen geleden

Als je wilt kan ik een patroon an mn moeder vragen die ze voor deze gebruikt heeft?

24 dagen geleden

Reactie op krulstaartjes

Als je wilt kan ik een patroon an mn moeder vragen die ze voor deze gebruik ...
Wat een schattige!! Volgens mij herken ik dat patroon, mijn moeder heeft het boek waar deze instaat :)