129 Reacties

één maand geleden

Reactie op Jade24

Vanmiddag gingen wij naar de verloskundige voor een liggingsecho. Blijkt da ...
Aah is even een domper he.. Had ik ook. Je hebt toch iets voor ogen en wordt even afgenomen. Ook omdat je je wensen hebt besproken. Kun je een verwijzing naar het ziekenhuis vragen voor een gesprek en eventueel een uitwendige versie? Of heeft dat niet je voorkeur? Of niet mogelijk ivm ms? 🙏🏼✨

één maand geleden

Reactie op -Nadine-

Aah is even een domper he.. Had ik ook. Je hebt toch iets voor ogen en word ...
Thanks voor je reactie! Inderdaad een domper.. Waar hebben jullie uiteindelijk voor gekozen? Zo’n versie zie ik niet helemaal zitten.. Wij krijgen vrijdag nog een echo in de hoop dat meneer is gedraaid, zo niet, worden we wel doorverwezen inderdaad!

één maand geleden

Reactie op Jade24

Thanks voor je reactie! Inderdaad een domper.. Waar hebben jullie uiteindel ...
Heb eergisteren een versie laten uitvoeren en ze is gedraaid! Ik vond 't idee eerst ook niks maar na gesprekken met vk en het ziekenhuis heb ik er wel voor gekozen. Ik wil heel graag natuurlijk bevallen en een stuitbevalling of keizersnede brengen veel meer risico's met zich mee. Heb over een uurtje een echo bij de vk om te kijken of ze nog goed ligt ✨ Heb je oefeningen van Spinning Babies geprobeerd?

één maand geleden

Reactie op -Nadine-

Ze is gedraaid! Morgen een echo bij de vk om te kijken of ze nog goed ligt ...
Wat super tof dat je je ervaring hier wilt delen. Een versie zie ik zó niet zitten.. Ik neig meer naar een stuitbevalling eigenlijk. Ik vertrouw mijn lichaam 100% op dat het goed gaat komen. We wachten rustig de echo volgende week af, dan hebben we sowieso gesprek met de mogelijkheden en risico's. Dan maken we een definitieve keuze. Heel fijn en tof dat het bij jou is gelukt! Nu maar duimen dat het je baby zo blijft liggen ♡♡♡♡

één maand geleden

Reactie op -Nadine-

Heb eergisteren een versie laten uitvoeren en ze is gedraaid! Ik vond 't id ...
Nee nog geen oef

één maand geleden

Reactie op -Nadine-

Heb eergisteren een versie laten uitvoeren en ze is gedraaid! Ik vond 't id ...
Oeps, vorige reactie ging niet goed. Super fijn dat de kleine nu is gedraaid en hopelijk blijft ze zo liggen!! Nog geen oefeningen geprobeerd. Ik wacht de volgende echo nog eventjes af. Heel veel succes 💕

één maand geleden

Zojuist echo gehad, meneer lugt nog steeds in stuit 🤦‍♀️ ik ga zo de osteopaat bellen om te kijken wat zij kan betekenen. Als het haar niet lukt, ga ik toch een versie proberen 🤞

één maand geleden

Reactie op Jade24

Oeps, vorige reactie ging niet goed. Super fijn dat de kleine nu is gedraai ...
Vanmorgen weer een echo gehad, ze ligt gelukkig nog goed en is al ingedaald! Mocht je het uiteindelijk willen proberen met oefeningen thuis, hierbij een linkje: https://youtu.be/s-szODdpg8A?feature=shared

één maand geleden

Hier vanmorgen een echo gehad. Kleine lag nog steeds in stuit helaas. ‘s middags de versie gehad. 2 pogingen maar helaas mislukt. 🙁

één maand geleden

Reactie op Lucky90

Wat super tof dat je je ervaring hier wilt delen. Een versie zie ik zó niet ...
Ik heb 't nu wel tot in detail gedeeld, waardoor het misschien echt heel heftig lijkt. Het draaien zelf was echt binnen 3 minuten gepiept. Natuurlijk is dat ook een keuze! Ik ben benieuwd, misschien draait je kleine vanzelf en anders zijn er nog mogelijkheden. Komen doen ze wel, we hebben geen keuze 🤗😋✨

één maand geleden

Reactie op MLdstb

Zojuist echo gehad, meneer lugt nog steeds in stuit 🤦‍♀️ ik ga zo de osteo ...
Hoop het ook voor je, fingers crossed 🤞🏼✨ Succes. Laat je weten hoe het verder verloopt?

één maand geleden

Reactie op -Nadine-

Hoop het ook voor je, fingers crossed 🤞🏼✨ Succes. Laat je weten hoe het v ...
Dank je! Kan maandag gelukkig bij de osteopaat terecht, heel benieuwd. Vind t altijd lastig of ik dan nu nog wel of geen spinning babies moet gaan doen, een osteopaat kan doorgaans voelen hoe hij ligt maar ja, geen garantie natuurlijk. Misschien maar gewoon ff niet tot en met maandag. Zal ik doen! Superfijn dat de versie bij jou gelukt is en al ingedaald ook! 🥳

één maand geleden

Hier een voetreflexmassage gehad! Ben benieuwd of het helpt.

één maand geleden

Reactie op -Nadine-

Ik heb 't nu wel tot in detail gedeeld, waardoor het misschien echt heel he ...
Klopt helemaal!! Nogmaals bedankt en heel tof ♡♡

één maand geleden

Reactie op MLdstb

Dank je! Kan maandag gelukkig bij de osteopaat terecht, heel benieuwd. Vind ...
Hoe was het bij de osteopaat? ✨

één maand geleden

Reactie op Twinkle2020

Hier vanmorgen een echo gehad. Kleine lag nog steeds in stuit helaas. ‘s mi ...
Wat vervelend 😔 mag je nog een 2e keer terugkomen? Als je dat überhaupt wil natuurlijk. Of ga je voor een alternatief?

één maand geleden

Reactie op Lucky90

Klopt helemaal!! Nogmaals bedankt en heel tof ♡♡
Graag gedaan meis. Wanneer is je volgende echo? Ik duim echt voor je 🙏🏼✨

één maand geleden

Reactie op -Nadine-

Hoe was het bij de osteopaat? ✨
Wat lief dat je daaraan denkt. Goed, ze voelde eigenlijk gelijk dat hij met z'n hoofdje beneden lag. Ze gaf wel aan dat ik nog best veel plek heb in mijn buik dus dat het niet uitgesloten is dat hij nog terug draait in stuit. Duimen dus dat hij blijft liggen! Krijg jij nu nog meer echo's om te checken dat ze nog steeds goed ligt?

één maand geleden

Reactie op -Nadine-

Graag gedaan meis. Wanneer is je volgende echo? Ik duim echt voor je 🙏🏼✨
Morgen! Gisterenavond had de baby de hik en ik voelde het onderin in mijn buik.. Who knows is hij/zij toch vanzelf gedraaid.. De andere keren voelde ik het altijd bovenin mijn buik dus ben zó benieuwd!!

één maand geleden

Helaas is de baby niet gedraaid. Versie was totaal niet mijn voorkeur, maar na het gesprek met de gyno gaan we het maandag toch proberen.. Blijven natuurlijk hopen dat het uit zichzelf gaat draaien.