129 Reacties
één maand geleden
Reactie op Lucky90
Helaas is de baby niet gedraaid. Versie was totaal niet mijn voorkeur, maar ...
Ik ben nu 34 weken en hier ook nog niet gedraaid. Ik ga denk ik eerst moxa therapie proberen (een vriendin van mij zegt dat dat bij haar heeft geholpen) en daarna een versie in t ziekenhuis gepland … vind t ook spannend maar mijn baby is te groot om vaginaal te bevallen van een grote baby in stuit… dus heb er dan graag alles aan gedaan om een keizersnede te voorkomen!!!
één maand geleden
Reactie op Lucky90
Heeeel veel succes!! Ik duim voor je ♡
Jij ook succes maandag met de versie! Ik ben benieuwd hoe het gaat maandag. Ik lees zoveel verschillende verhalen, bij de een is t in 5 minuten gepiept en bij de ander lukt t dan niet en doet t ook zeer… ik duim ook voor jou mee !
één maand geleden
Hier ook nog steeds niet gedraaid en ook alle beentjes zitten in de lucht, dus zelf afzetten wordt lastig voor de kleine. Volgende week staat er een afspraak voor een versie gepland.
Tot die tijd moxa, voetreflex en spinning babies oefeningen proberen maar
één maand geleden
Reactie op Lucky90
Helaas is de baby niet gedraaid. Versie was totaal niet mijn voorkeur, maar ...
Ik ben erg benieuwd. Probeer het op je af te laten komen. Ik heb tegen mezelf gezegd, "mijn baby draait, mijn lichaam is hiervoor gemaakt, ik beval natuurlijk". Klinkt misschien zweverig, maar heb ik geleerd bij hypnobirthing icm ademhaling en daardoor was ik helemaal "weg" van het draaien en heb ik haar niet voelen draaien. Heel veel succes en ik hoop op een geslaagde versie. ✨❤️
één maand geleden
Reactie op MLdstb
Wat lief dat je daaraan denkt. Goed, ze voelde eigenlijk gelijk dat hij met ...
Wat fijn! Hoeveel weken ben je nu? Hopelijk daalt je kindje snel iets in, dan is die kans ook kleiner. Je kunt daar oefeningen voor doen. Ook op de bank in kleermakerszit zitten, niet met gesloten benen onderuit, etc. Ik heb inderdaad na de versie 1 echo bij vk gehad om het te controleren. Heb ook meteen gevraagd of ze ingedaald is. Dat is het geval. En had van de week ook een controle staan, daar keek ze ook even kort. Ze lag nog steeds goed. Ik voel nu zelf ook haar billen boven ipv haar hoofd.
één maand geleden
Reactie op -Nadine-
Wat fijn! Hoeveel weken ben je nu? Hopelijk daalt je kindje snel iets in, d ...
Ik ben nu 36 weken. Woensdag had ik eigenlijk een versie, maar op de echo zagen ze gelijk dat de osteopaat gelijk had en hij inderdaad in hoofdligging ligt nu! Nog iet ingedaald, goede tip om in kleermakerszit te zitten ☺️ ik heb wel t idee dat hij de afgelopen dagen aan het zakken is, de druk neemt toe! volgende week woensdag weer controle, maar denk niet dat hij nu nog gaat terugdraaien 🥰
Hoe veel weke ben jij?
één maand geleden
Beweegt jullie baby ook ontzettend veel, maar blijf hij/zij in stuit liggen?
één maand geleden
Reactie op Lucky90
Jaa!! Morgen een versie.. Ben benieuwd
Ooh spannend!!! Die van mij staat voor donderdag. Laat je het weten?
één maand geleden
Hoi meiden,
Wat lief dat jullie zo meeleven! ♡
Wij hebben het eerst zonder medicatie geprobeerd. Ik had volle focus op mijn ademhaling en dat ging verrassend goed! Helaas lag de baby zo straks met het hoofdje tegen mijn ribben aan dat het niet lukte.
Toch medicatie gekregen en toen ging het heel snel ineens. Ben express met ogen dicht op mijn ademhaling gaan letten zodat ik niet afgeleid werd. Voor nu ligt de baby dus goed en hopen dat het zo blijft! Donderdag heb ik weer controme.
Mijn man heeft wel heftiger ervaren omdat hij echt heeft gekeken hoe hard er werd gedrukt en gedraaid. Heb het meer met hem te doen dan mezelf haha!!
Al met al was een het geslaagde behandeling. Leuk? Nee natuurlijk niet. Heftig? Ook niet! Viel reuze mee vond ik.
Ben wel vooral heel moe en mijn buik voelt af en toe beetje broos aan. Maar ook dat valt oprecht mee.
Mocht het weer nodig zijn, gaan we dat ook zeker doen. Zeker de moeite waard om een keizersnede te voorkomen :)
Liefs!! ♡♡♡
één maand geleden
Reactie op Lucky90
Hoi meiden,
Wat lief dat jullie zo meeleven! ♡
Wij hebben het eerst zonder ...
Zo heb ik 't ook ervaren! Bij mij lag haar hoofdje ook zo vast. Lees ook je berichtje dat je denkt dat je kleintje teruggedraaid is. Weet je zeker dat het niet de billen zijn? Die liggen bij mij nu namelijk sinds de versie op dezelfde plek als waar haar hoofdje lag. En het voelt bijna hetzelfde, maar net iets zachter als ik voel. Hoop zo dat het bij jou ook de billen zijn!