55 Reacties

één maand geleden

Marktplaats....

één maand geleden

Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik voor de eerste maanden een co sleeper wil 😅

één maand geleden

Ik zit te denken aan de Cosleeper van Puck van Babypark/Babydump. Hij zag er in het echt mooi uit en is goed betaalbaar. Enige waar ik over twijfel is dat het matrasje een beetje hard was. Maar ik weet niet of dit oké is of juist niet.

één maand geleden

Ik had gewoon een wiegje naast mijn bed gezet. Ga ik nu bij de 2e weer doen. En uiteindelijk best wel wt maandjes gedaan

één maand geleden

Bij mijn zoontje hebben we een 2e hands wiegje gekocht en op de kamer gezet bij ons. In dit huis paste er geen bedje tegen mijn bed aan, dus een wiegje was zo prima aan de kant in de kamer te zetten. Die voor dezelfde prijs ook weer verkocht dus zo "gratis" kunnen gebruiken eigenlijk. Nu voor de tweede ga ik wel voor een nieuwe cosleeper. In het nieuwe huis past dat prima naast mijn bed. Ik heb online gekeken naar het type die ik wilde om 2e hands te kopen, men vroeg daar nog dusdanige prijzen dan voor of als ik dacht nou dat is een schappelijke prijs dan waren ze al helemaal afgeleefd. Ook zag ik dat je ze kan huren, maar matras moest je dan nieuw kopen. Maar al met al als mn kind er 6maanden in zou liggen, was ik maar 50euro goedkoper dan als ik hem nieuw kocht. Dus dat vond ik het niet waard. Dus daarom gaan wij gewoon voor een nieuwe cosleeper. En na gebruik verkoop ik hem wel weer.

één maand geleden

Reactie op bellooo

Ik zit te denken aan de Cosleeper van Puck van Babypark/Babydump. Hij zag e ...
De matrasjes horen in het begin juist relatief hard te zijn, dus is goed! En hier een doorgeef-cosleeper van mijn zus! Je zou tweedehands kunnen kijken of anders zien hoe de huurprijzen bij Tiny Library zijn. Want je gebruikt hem inderdaad max 6 maanden.

één maand geleden

Ik heb wel een co-sleeper gekocht. Ik ga ervan uit dat ik hem best veel ga gebruiken eigenlijk. En zo niet, dan verkoop ik hem weer.

één maand geleden

Ik heb een cosleeper op marktplaats gekocht waarvan ik alle bekleding kan wassen. Matrasje heb ik wel nieuw gekocht voor €30 dacht ik.

één maand geleden

Co sleeper voor de eerste 5 a 6 maanden bij onze eerste zoon. De tweede willen we dat weer zo doen. Wij hebben hem nieuw gekocht ivm mijn astma en allergieën. Ze blijven vrij waarde vast. Als onze 2de zoon eruit is gaat hij gewoon op marktplaats

één maand geleden

Ik heb een cosleeper te leen, wiegje is een erfstuk maar met opnieuw bekleden etc toch ook nog best prijzig. Maar ik hoop allebei wel te gebruiken, 's nachts in de cosleeper maar overdag hoop ik dat het lukt de baby zoveel mogelijk in de babykamer te laten slapen.

één maand geleden

Bij de oudste een co-sleeper geleend van bekenden. Ze heeft er maar 3x in gelegen, maar dat was omdat ze uiteindelijk bij ons in bed lag (en dus ook niet in haar ledikantje) Ledikantje is uiteindelijk ook maar een handvol keren gebruikt totdat ze door ging naar een groter bed, omdat ze zo lang bij ons geslapen heeft... Voor de tweede nu wel een cosleeper via Marktplaats gekocht, omdat ik nu beter weet wat voor soort type ik wil, mocht dit kindje er wel in gaan slapen. Had het vantevoren nooit gedacht, maar ik hou mijn kindjes graag zo lang mogelijk dicht bij me, dus een XL cosleeper gekocht, waar ze tot ongeveer een jaar in passen. Dus het kan ok zijn dat je hem langer gebruikt 😉

één maand geleden

Bij ons hebben beide kinderen ongeveer 5-6 maanden in de cosleeper geslapen. Ze gingen pas uit toen ze gingen optrekken en het gevaarlijk werd 😅 De oudste slaapt nog steeds het liefst tussen ons in, de jongste vond het prima om naar de ledikant over te gaan daarna. Ik denk dat het per persoon verschilt maar wij vonden fijn om de kindjes zo lang mogelijk bij ons te hebben! En de cosleeper hebben we bij de eerste gekocht en wordt nu weer bij de derde gebruikt dus als jullie van plan zijn meer kindjes te krijgen is het zeker het geld waard!

één maand geleden

Ik heb een cosleeper te leen

één maand geleden

Wij hebben sowieso geen babykamer. Onze kamer is groot zat voor een co-sleeper en commode en lijkt me idd niks om zo'n kleine hummel apart op een kamer te leggen. Dus bewuste keuze hier. Co-sleeper op marktplaats gekocht, mensen hadden hem nooit gebruikt. Inclusief nieuw matrasje. €50,- Even speuren, er staat genoeg op;)

één maand geleden

Kraamzorg vertelde ons dat het advies is om de baby een half jaar bij ons op de kamer te laten slapen. Wij hadden zelf in gedachte tot mijn verlof er op zit en ik weer aan het werk moet. Maar we zien wel wat fijn voelt uiteindelijk

één maand geleden

Onze dochter heeft tot een jaar op onze slaapkamer gelegen in de nachten. Vond ik heel fijn, als er wat was dan lag ze meteen naast me. De middagslaapjes vanaf een paar maanden in haar eigen kamertje. Onze dochter is nu 2 jaar en slaapt perfect in haar eigen kamertje.

één maand geleden

Onze eerste heeft een paar maanden op onze kamer geslapen tot manlief gek werd van haar geluidjes 's nachts 😅 Ze heeft altijd in haar ledikant geslapen dus geen wieg/cosleeper gebruikt. Ze is nu 18 mnd als haar broer of zus wordt geboren en we hebben (nog) geen ruimte voor een nieuw bed voor haar dus nu komt er voor de baby wel een cosleeper.

één maand geleden

Onze eerste dochter heeft 3 nachten bij ons op de kamer gelegen. We werden gek van haar geluidjes en zij werd telkens wakker van ons. Overdag ging het goed op de kamer, dus dachten waarom dan ook niet snachts. We moeten er toch om de 3 uur uit om haar te voeden. Ging hartstikke goed! Zijn het nu weer van plan met de tweede!

één maand geleden

Wij hebben een co-sleeper van marktplaats gehaald, mocht je er een in je omgeving kunnen lenen dan is dat ook een goed idee! Deze is tot 6 maanden (maxi cosi iora air) en degenen waarvan we hem kochten gaven aan dat hun kindje met 5 maanden te groot werd. Lijkt me ook wel een goed moment om naar het eigen kamertje te gaan :) We hebben er €100 voor betaald en nieuw is het bijna het dubbele.

één maand geleden

Co-sleeper van Snuzpod Studio in zwart. Deze is niet zo groot en massief als andere co-sleepers. Je hebt m ook in andere kleuren. Je weet nooit van te voren hoe het gaat, althans zo sta ik erin. Het doel is minimaal een half jaar en daarna gaat ie op Marktplaats.