10 Reacties
één maand geleden
Nou ik ben 37 weken en ik heb dus precies hetzelfde! Bizar! Alsof karatekid in m'n buik zit. Dit terwijl je juist veel leest dat het rustiger zou moeten worden vanwege beperkte ruimte. Ik zie het inderdaad maar als iets positiefs!
Ik zou zeggen: maak je niet druk en gewoon blijven bellen als je er niet gerust op bent.
één maand geleden
Reactie op Nootje90
Nou ik ben 37 weken en ik heb dus precies hetzelfde! Bizar! Alsof karatekid ...
Precies hetzelfde met 37 weken. Niks geen rust 😂 gelukkig niet tegen de ribben. Af en toe wat gemeen maar het heeft toch ook wat gezelligs 😚
één maand geleden
Ja ik vind het ook zeker gezellig!🥰
Alleen ik lees ook als de bewegingen van de baby opeens heel erg afwijken dat je het moet laten controleren. Daarom maakt het me toch ergens ongerust. Net of hij iets wil laten weten door heel veel te bewegen😅
één maand geleden
Mijn verloskundige zegt hetzelfde. Ik heb de gehele zwangerschap al een drukke baby, vooral nu is het heel intens.. doet het ook echt pijn.
één maand geleden
Mijne is de hele tijd al druk, maar merk wel dat door de beperkte ruimte bepaalde bewegingen minder pijn doen nu 😁
één maand geleden
Ik had dit ook met 35 weken! Het viel me ook op en dacht is er “paniek” in de buik ofzo? Maar nu is het weer gewoon normaal..
één maand geleden
Reactie op C mom of 4
Ik had dit ook met 35 weken! Het viel me ook op en dacht is er “paniek” in ...
Ja precies! Dat was bij mij ook. Nu is het weer rustiger. Hoever ben jij nu?