7 Reacties

16 dagen geleden

Ik zou met deze vraag direct een huisarts bellen. Advies vanuit een zorgprofessional zou voor mij het enige zijn wat me gerust zou kunnen stellen.

16 dagen geleden

Kan idd irritatie door een allergische reactie zijn. Omdat het vooral zijn bovenlijfje lijkt te zijn op de foto zou je denken dat het komt door iets wat alleen daarmee in aanraking is gekomen. Maar omdat hij het eerst niet had en nu wel kun je nagaan wat er voor hem veranderd is wat dit veroorzaakt kan hebben. Wat is vandaag voor hem nieuw geweest? Nieuw rompertje? Nieuw shirtje? Voor het eerst wol? Nieuw wasmiddel? Nieuwe babyolie?

16 dagen geleden

Ik denk persoonlijk irritatie. Ze hebben heel lang in het vruchtwater gezeten en een laagje vernix. Nu moeten ze aan luiers rompers pakjes en überhaupt de buiten lucht wennen. Maar als je het zeker wilt weten, altijd even de HAP bellen in het weekend, die zijn heel makkelijk met zulke kleintjes! Lieve 10x teveel dan 1x te weinig

16 dagen geleden

Grappig trouwens! Onze oudste heet ook Sef!

15 dagen geleden

Ik lees even mee, onze dochter van 1 dag oud heeft dit op haar beentjes. Hier nog niet gewisseld van kleding sinds ze geboren is..

15 dagen geleden

De kraamzorg is een vriendin van ons en haar heb ik even benaderd. Het lijkt op irritatie wat door van alles kan komen vooral de grote open wereld we smeren hem lekker in met sheabutter en het is al een stuk rustiger

14 dagen geleden

Reactie op Noa123!!

De kraamzorg is een vriendin van ons en haar heb ik even benaderd. Het lijk ...
Bedankt dat je dat deelt! Door jouw berichtje heb ik het los kunnen laten 😊 Mijn kraamhulp heeft vanmorgen inderdaad ook bevestigd dat het irritatie van de buitenwereld is!