5 Reacties

2 maanden geleden

Mijn eerste was ook zo, bijna nooit gevoeld, lag veel stil, maar verders allemaal prima. Mijn huidige kikkervisje is net zo'n oud DVD logo wat je vroeger op je scherm zag en vandeweek besloot het kleine ettertje dat mama's blaas prima als voetbal kan dienen.... 😖 Ieder kind is anders, zolang de hartslag dik in orde is zou ik gewoon genieten van het feit dat je organen nog met rust worden gelaten 🙄

2 maanden geleden

Ik ben nu precies 20 weken zwanger en toevallig vandaag een echo gehad en dus precies hetzelfde als wat jij beschreef! Ik heb dezelfde vraag aan de verloskundige gesteld vandaag en zij zei dat ik mij geen zorgen hoef te maken en dat de baby gewoon lekker ligt te slapen😊 Hoop dat dit een beetje helpt!

2 maanden geleden

Volgens mijn pretecho zou het er ook aan kunnen liggen of je bijv. Vlak van te voren nog suiker/cafeïne hebt gegeten/gedronken (dan kunnen ze druk worden) of inderdaad dat ze lekker liggen te rusten/slapen. Allemaal momentopnames en hoeft niets te zeggen verder

2 maanden geleden

Hier hetzelfde. Mijn eerste was ook altijd heel rustig, voelde hem af en toe wel bewegen maar nooit heel heftig. Tijdens de echo’s lag hij vaak te slapen en bewoog hij amper. Was allemaal prima! Nu zwanger van nr. 2 en dit is wel duidelijk een stuiterbal. Maar maak je geen zorgen hoor!

2 maanden geleden

Dank jullie wel voor jullie reacties! Stelt me gerust! 🙏