9 Reacties

5 dagen geleden

Wij hadden dit gister heel erg.. wilde vandaag cb er voor bellen maar vandaag heeft ie niks terug gegeven.. ja mini mondjes.. hij krijgt 120cc en we pauzeren 2 keer met biertje tussendoor

5 dagen geleden

Geef je borstvoeding of kunst? Vaak lijkt het spugen meer als dat het daadwerkelijk in ml is. Als je kunst geeft zou je kunnen nagaan of speen wellicht te groot is waardoor het te snel gaat. Bij borstvoeding en veel stuwing kan het ook te snel gaan. Zelf kolfde ik bij veel stuwing paar min de ergste druk eraf. Bij kunstvoeding kan je ook johannesbroodpitmeel toevoegen. Wel langzaam opbouwen en juiste speen kiezen

5 dagen geleden

Mss een keer navragen of het geen reflux is. Wij hadden dit ook heel veel bij onze dochter. Ze had constant slabbetjes om en er kwamen altijd van die golfjes uit en soms grotere. Ik probeerde altijd te kijken of het pijn ging doen bij haar, het spugen, maar kreeg niet die indruk. Verder gaf ik soms extra voeding als ik merkte dat ze honger had, aangezien er dus idd ook weer het een en ander uit ging, dat leek mij het belangrijkst.

5 dagen geleden

Ze mogen mondje vol terug geven. Maar wanneer dit echt met bogen/golven gaat spreek je al snel van een reflux. Ook hoort veel terug slikken hierbij, mijn eerste zoontje had dit heel erg ik gaf dan borstvoeding maar ik deed fan vooral een papje geven van johannesbroodpitmeel. Na de voeding minstens 30 a 45 min recht op. Bedje en in de box altijd een beetje schuin.

5 dagen geleden

Reactie op ddaannn

Wij hadden dit gister heel erg.. wilde vandaag cb er voor bellen maar vanda ...
Jouw kindje is wel wat ouder. Hier zit hij nog op 80-100cc max, maar de pauzes om te boeren zijn wel slim!

5 dagen geleden

Reactie op oum1

Jouw kindje is wel wat ouder. Hier zit hij nog op 80-100cc max, maar de pau ...
Jaa hij had het ook heel erg in de eerste week hoor, toen vond ik het ook best eng. (Is m'n eerste!) Maar ook zijn we van flessen veranderd. Die pauzes hebben bij ons enorm geholpen in ieder geval! We hebben een gulzig mannetje haha.

5 dagen geleden

Reactie op Laura2427

Mss een keer navragen of het geen reflux is. Wij hadden dit ook heel veel b ...
Dit was de eerste keer dat er echt een golf uitkwam, maar ik had niet het idee dat het pijn deed. Gebruikte jij een andere speen of andere voeding?

5 dagen geleden

Reactie op ddaannn

Jaa hij had het ook heel erg in de eerste week hoor, toen vond ik het ook b ...
Welke flessen gebruik je nu?

5 dagen geleden

Reactie op oum1

Dit was de eerste keer dat er echt een golf uitkwam, maar ik had niet het i ...
Nee ik gaf borstvoeding. Ik legde haar daarbij wel speciaal diagonaal meer op haar buikje volgens mij. Ook om het spugen te minderen, maar hielp allemaal niet geweldig hoor.