5 Reacties

één maand geleden

Zoek je ervaringen over het inleiden of het hebben van kleine baby’s in de buik?

één maand geleden

Ons 1e kindje had p3, en moesten elke dag naar het ziekenhuis voor of een echo of een ctg vanaf week 31. Ze hebben dit in de gaten gehouden en verteld dat ze als hij zou Zakken in hartslag, ons zouden inleiden. Dit is telkens verlaat omdat hij het goed bleef doen en volhouden. Hij is uiteindelijk spontaan geboren met 37+6, met een gewicht van 2400 gram, kerngezond en wel. Ik snap dat je het heel spannend vindt, dat vonden wij toen ook.. maar juist omdat ze het zo enorm goed in de gaten houden en monitoren zullen ze het beste doen voor jou en je kindje.

één maand geleden

Reactie op tdkramer

Zoek je ervaringen over het inleiden of het hebben van kleine baby’s in de ...
Beide :)

één maand geleden

Ik zal je berichten over mijn ervaring met de thuis ctg en verhoogd navelstreng flow

één maand geleden

Ik lig momenteel sinds afgelopen dinsdag 35+6 in het ziekenhuis. Bij mij is er ook nog een verhoogde bloeddruk dus wordt ik extra in de gaten gehouden. Onze kindje zit op p4 met een verhoogde navelstreng. Elke ochtend heb ik een ctg en medicatie voor bloeddruk en die wordt vaak gecheckt. Kleine beweegt goed en actief we hebben al wel te horen gekregen waarneer ik mogelijk wordt ingeleid. Allemaal spannend maar kunt er beter rustig onder blijven zover het lukt! Wij mogen vandaag op de kinderafdeling kijken omdat hij daar mogelijk (even) komt te liggen