9 Reacties

3 maanden geleden

Bij mijn eerste en deze zwangerschap ligt hij bij allebei voor. Bij de eerste voelde ik hem voor het eerst met 22 weken en nu met 17 weken (nog) niks..

3 maanden geleden

2x achter, 1x voor en nu weer voor. Voel (helaas) nog helemaal niks, bij placenta achter veel sneller. Nu 18.2, nog even geduld denk ik....

3 maanden geleden

Vanochtend voelden mijn vriend en ik het voor het eerst van buiten (18 weken precies)

3 maanden geleden

Reactie op Fleurmii

Bij mijn eerste en deze zwangerschap ligt hij bij allebei voor. Bij de eers ...
Met 22 weken van binnen of ook van buitenaf?

3 maanden geleden

Reactie op Cv-ketel

Met 22 weken van binnen of ook van buitenaf?
Binnen, maar diezelfde week ook van buiten

3 maanden geleden

Bij mij ligt placenta ook voor en voelde hem al met 15 weken🥰 mn vriend voelde de eerste schopjes tussen 16 a 17 weken. Echt heeel mooi. En nu voel ik hem dagelijks🤭

3 maanden geleden

Ik ben nu 18+4 en voor de kleine nog niet. Is mijn eerste zwangerschap en heb een voorliggende placenta. Kan niet wachten tot ik hem ga voelen, lijkt me zo bijzonder!

3 maanden geleden

Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant. De eerste bewegingen voelde ik met 14+3. Sinds 19+4 zijn de bewegingen soms een stuk krachtiger en zie ik af en toe mijn buik bewegen. Ik heb het nog niet kunnen bevestigen, maar ik denk dat het op die momenten ook aan de buitenkant te voelen is. Ik heb zelf geen vetlaagje 🙃

3 maanden geleden

Ik voelde hem zelf heeel licht met 15 weken. Nu steeds krachtiger. Afgelopen zondag met exact 20 weken voelde mijn vriend de baby voor de eerste keer 😊. Vaak voel ik hem best goed nu maar dan ligt ie muisstil als mijn vriend wil voelen haha