73 Reacties

4 maanden geleden

Eerste met 16 weken Tweede met 14 weken Derde met 12 weken😍

4 maanden geleden

1e 20 weken 2e 18 weken 3e 16 weken 4e 13 weken Na een aantal zwangerschappen ken je eigenlijk gelijk het verschil tussen darmen en baby

4 maanden geleden

Eerste met exact 17 weken, oud op nieuwjaarsdag was dat. 🥰

4 maanden geleden

Eerste rond de 17 weken. Nu voel ik duidelijk nog mijn darmen (wat niet gek is, want ik ben al een week niet naar het toilet geweest💀). Ben benieuwd wanneer ik de baby nu ga voelen!

4 maanden geleden

Eerste 21 weken door voorliggende placenta Deze voel ik al zo nu en dan vanaf 12 weken maar vind het jammer voor me partner en dochter dat me placenta weer aan de voorzijde zit waardoor hun de baby later zullen voelen

4 maanden geleden

Ik voel al vanaf 11 weken af en toe benede alsof er iets aan de binnenkant aait, nu 14+5 en vooral in de avond voel ik het

4 maanden geleden

Ik ben nu 11 weken, kan echt niet wachten tot ik hem/haar kan voelen. Lijkt me zo bijzonder 😍

4 maanden geleden

De eerste met 14weken. Dit kindje nog niet gevoeld, maar ik ben morgen pas 11weken

4 maanden geleden

Met 20 weken voelde ik de eerste met placenta aan achterkant.. nu aan de voorkant dus ben benieuwd

4 maanden geleden

Bij de eerste voelde ik al kriebeltjes/aaitjes met 11 weken. Op 17 weken waren dit al echt schopjes die mijn vriend ook kon voelen! Placenta lag toen zelfs vooraan. Nu ben ik weer bijna 11 weken en voel ik sinds een paar dagen opnieuw dezelfde kriebeltjes. Heel duidelijk te onderscheiden van mijn darmen. Vind het zo bijzonder! Deze keer ligt de placenta achteraan.

4 maanden geleden

14 weken. Maar dan moet ik me er echt op focussen. Hoop dat ik het met een weekje of 2 ook gewoon voel als ik bezig ben.

4 maanden geleden

Met de eerste vanaf 15 weken en de tweede pas met 25! weken. Placenta lag aan de voorkant. Ben benieuwd waar de placenta deze keer ligt… ben nu 11 weken.

4 maanden geleden

Eerste met 20-21 weken (placenta aan voorkant) nu placenta aan achterkant en zwanger van de tweede. Ben heel benieuwd wanneer ik het ga voelen!

3 maanden geleden

Tweede - vanaf vandaag 16w wat gevoeld 😊 meerdere keren

3 maanden geleden

17 weken en 5 dagen🌸

3 maanden geleden

Waaah! Vanochtend mijn hand op mijn buik gelegd in bed en ik voelde beweging aan de andere kant. Wat een moment 😍

3 maanden geleden

Met 14.5 twijfelde ik of ik haar voelde, en met 15.5 was de twijfek volledig weg en voelde ik overduidelijk dat het de baby was. Het is wel maar net hoe ze ligt hoe goed ik het kan voelen.

3 maanden geleden

Ik twijfelde al vanaf 15 weken, maar nu gisteren (17+5) wist ik het meer zeker! Maar tot nu toe alleen onder de douche en als ik met mijn handen op mijn buik me erop concentreer..

3 maanden geleden

Nu tweede zwangerschap ook weer overtuigd met precies 17 weken, afgelopen week al regelmatig gedacht of ik nou de baby voelde, maar nog twijfelachtig. En nu echt meerdere keren vol overtuiging een “tikje”. 🥰

3 maanden geleden

Tweede zwangerschap en voel de al zeker 1,5 week. Ben nu 16