73 Reacties

3 maanden geleden

Waar ergens voelen jullie de baby?

3 maanden geleden

Ik ben 17 weken zwanger en voel nog niks

3 maanden geleden

Nu met 18weken zeker bij tweede kindje met pacenta voor. Alles onder de fundushoogte(+- onder navel) is baby behalve als ik achterin rug mijn dikke darm voel ploppen. Ik voel het onderin de buik

3 maanden geleden

Ik voel als ik op de bank zit/hang op mijn gemak. De wrijving onderin mijn buik. Altijd maar heeeel even, maar nu bij de 3e zwangerschap, gemakkelijker te herkennen 😍 Placenta ligt trouwens achter en ben nu 17+4

3 maanden geleden

Ik ben 19+1 en denk af en toe een heel zacht soort duwtje te voelen ongeveer 3 vingers breedte onder mijn navel. Daar zitten mijn darmen inmiddels toch niet meer?? Kan het zijn dat ik ons jochie voel?

3 maanden geleden

Vanaf 16 weken hele lichte bewegingen die ik alleen herkende doordat het de tweede is en sinds een paar dagen echt schopjes. Ik ben morgen 18 weken

3 maanden geleden

Sinds vandaag begin ik haar te voelen. Alsof ze langs mn buikwand schoof of duwde. 18 weken

3 maanden geleden

Sinds ongeveer 3 dagen voel ik hem zo afentoe 2e zwangerschap 17+3

3 maanden geleden

Ik kan nu eindelijk onderscheid maken tussen darmen en baby. Ik voel het nu sinds 17weken ongeveer. Daarvoor geen idee wat nou wat was. Maar het komt wanneer het komt. Mijn placenta ligt gunstig ook vroeg te voelen zei verloskundige.

3 maanden geleden

Mijn vriend heeft de baby gisteren voor het eerst kunnen voelen! Morgen 16 weken en placenta ligt achteraan. Heel speciaal moment!

3 maanden geleden

Ik ben nu 20+1 en sinds maandag voel ik van die ploppen onderin, zou dit de baby zijn? Het is elke keer het zelfde gevoel wat ik nooit van mijn darmen heb gevoeld, alsof er een ballonnetje knapt van binnen

3 maanden geleden

Reactie op Channtal27

Waar ergens voelen jullie de baby?
Ik iets onder de navel! Ben 19 weken ongeveer.

3 maanden geleden

Reactie op Abietje

Ik ben nu 20+1 en sinds maandag voel ik van die ploppen onderin, zou dit de ...
Yes het ploppen is je kindje! Wordt steeds meer en vaker en uiteindelijk voel je bewegingen.

3 maanden geleden

Ben nu 19 weken en voel haar nu een stuk duidelijker en harder dan eerst 🤭 eerst waren het hele subtiele plopjes en nu voel je dat echt wel heel duidelijk.

3 maanden geleden

Voelde haar bij 16 weken! Nu ben ik 18 weken en voel ik haar om de dag als ik in bed lig en mij concentreer!

3 maanden geleden

Nu bijna 17 weken. Afgelopen 2 weken voelde ik wel al wat plopjes ofzo. En sinds gister wat krachtigere bewegingen. Mijn placenta ligt voor en ze zeiden dat het nu ook kan zijn dat ik haar pas veeeeel later ga voelen.

3 maanden geleden

Nu 17 weken en sinds een paar dagen voel ik hem duidelijk! Vooral als ik even rustig ga liggen, en in de ochtend en avond, voel ik een teken van leven 😊. Placenta ligt achter. Maar het is zo duidelijk dat mijn vriend het ook 2 x kon voelen! Zo bijzonder!

3 maanden geleden

Vandaag 18 weken en ik voelde de baby sinds vrijdag in de 17e week. Af en toe voel ik een stompje aan de buitenkant ☺️. Soms dagen dat ik niks voel soms dagen dat ik de baby hele dag voel bewegen en ploppen

3 maanden geleden

Ik ben bijna 20 weken zwanger en heb de baby nog niet kunnen voelen. Ik maakte me zorgen en mocht gelukkig even langskomen bij de verloskundige om het hartje te luisteren en het bewoog ook goed! Gewoon afwachten dus maar :)

3 maanden geleden

Reactie op Cher987

Ik ben bijna 20 weken zwanger en heb de baby nog niet kunnen voelen. Ik maa ...
Heel herkenbaar! Gisteren voelde ik voor het eerst een schopje.. ik was aan het luisteren met mijn Doppler en toen hoorde en voelde ik het tegelijkertijd. Dit bevestigde het voor mij en sinds dien weet ik dus “hoe het voelt” en valt het mij vaker op gister. Ben vandaag precies 21 weken. Maar vandaag nog niet gevoeld.. Ik had opgegeven moment ook zoiets van ik wacht gewoon af en het komt vanzelf wel.. 🙂