73 Reacties

2 maanden geleden

Mijn baby beweegt sinds 2-3 dagen echt de hele dag, of in ieder geval voel ik net nu de hele dag door! Kan ook al verschil voelen tussen verschillende soorten beweging, en af en toe een flinke schop :P

2 maanden geleden

Voel nu iedere dag wel een paar keer onze kleine meid woelen. Vind het zo jammer dat m'n vriend t niet kan voelen...

2 maanden geleden

Reactie op skimmies

Laat je het weten?! Ben heel benieuwd
Het is gelukt!! 😍 het heeft even geduurd want steeds was hij niet in de buurt of was het plots stil als die probeerde. 🤭 Maar hij keek helemaal verwonderd toen hij het hoorde. 🥹 had niet op voorhand gezegd wat die moest horen, maar hij omschreef hetzelfde🥰🥰

2 maanden geleden

Volgende stadium bereikt.. ik zie mijn buik nu bewegen als de baby beweegt :D

2 maanden geleden

Reactie op kristab88

Volgende stadium bereikt.. ik zie mijn buik nu bewegen als de baby beweegt ...
Jaaaa ik ook, zo leuk 😍 Had t paar dagen geleden al gezien en gisteren ook op een filmpje kunnen vastleggen 🥰

2 maanden geleden

Reactie op kristab88

Volgende stadium bereikt.. ik zie mijn buik nu bewegen als de baby beweegt ...
Oeh ik ging eens kijken en k kan t bijna beter zien dan voelen! Wat ontzettend gaaf!

2 maanden geleden

Ik heb echt een kleine karate kid in mijn buik🙈 ondanks dat ik echt wel stevig ben van mezelf kan mijn man het al een week of 2 heel goed voelen aan de buitenkant. Ik voel ook echt wel het verschil tussen schopjes of zijn billen/lichaampje wat beweegt. Als hij zich in z’n geheel beweegt voel ik echt een enorme druk van binnen😱

2 maanden geleden

17 weken

2 maanden geleden

Eerste kindje: 21,6 weken

2 maanden geleden

20 weken ongeveer.

2 maanden geleden

Al mega vroeg. 16 weken. En mijn man kon de kleine al vanaf 18 weken voelen. Heb echt een kleine druktemaker in de buik😅😍

2 maanden geleden

Ik pas heel laat, bij 22/23 weken. Mijn placenta ligt aan de voorkant dus daar kan het mee te maken hebben.