14 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben 19+2 en placenta achter liggen. Ook ik heb de kleine jongen nog niet gevoeld. Zit er iedere dag op te wachten. Het is onze eerste dus weet ook niet zo goed wat te verwachten

3 maanden geleden

Ik voelde hem vanaf week 15 ongeveer af en toe. En sinds ik echt 19 weken ben tot nu toe elke dag wel een keertje

3 maanden geleden

Hee wat leuk, ik vandaag ook precies 20 weken! Van de eerste! Soms denk ik wat te voelen maar weet niet of het de kleine meid is of me darmen haha!

3 maanden geleden

Hier ook vandaag 20 weken van de eerste! Hier al wel gevoeld rond de 18de week zo nu en dan sinds een paar dagen steeds consequenter! Het voelt een beetje alsof het rommelt onder je navel. Soort verkramping van de spier maar dan geen verkramping maar een soort plopping

3 maanden geleden

Vandaag 17+6 en voel sinds gister een plopje zo af en toe. Echt duidelijk dat dit de baby is. Zo’n bijzonder gevoel! Bij het eerste plopje ook even een traantje gelaten. De placenta ligt aan de achterkant bij mij & gehoord dat de baby lekker beweegt 🤣

3 maanden geleden

Voor het eerst 17/18weken. Nu 20weken, en voel het ook aan de buitenkant af en toe met mijn hand. Vandaag was ze echt zo actief..

3 maanden geleden

Hoi! 17+4 hier, voel nog helemaal niks terwijl mijn placenta achter ligt. Bij mn 1e zwangerschap begon ik nu ongeveer wat te voelen, dus had gehoopt dat ik nu al wat zou voelen maar helaas!

3 maanden geleden

18+6 hier, placenta voor en ik denk de baby te hebben gevoeld vandaag.. maar weet t niet zeker. Was een soort spastische spier, maar dan zachtaardiger (wel een duidelijk gevoel).. mijn darmen hebben iig nog nooit zo gevoeld...

3 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

18+6 hier, placenta voor en ik denk de baby te hebben gevoeld vandaag.. maa ...
Hier ook 18 weken en afgelopen zaterdag en vandaag ook wat gevoeld. Denk ook dat het de baby was 🥰🩵

3 maanden geleden

Ik ben 18 weken en voel de baby sinds week 15😊

3 maanden geleden

Ik omschreef aan mijn vriend wat ik sinds een paar dagen voel als; alsof je van die onwillekeurige spiertrekkingen hebt wat je wel eens in een spier kan hebben (of idd bij je oog). En dan niet de hele tijd heel snel achter elkaar, maar af en toe één zo’n aanspanning. Ik voel het laag in mn onderbuik (onder mn navel, plek verschilt wel eens links, rechts of midden). Ik ben nu 19+3 (1e zwangerschap) en heb mijn placenta voor en laag liggen waardoor iedereen zei het zal nog wel even duren voordat je de baby gaat voelen. Maar nu vraag ik me dus af of dit de baby zou kunnen zijn? Ik twijfel zelf nog heel erg 😊

2 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Ik omschreef aan mijn vriend wat ik sinds een paar dagen voel als; alsof je ...
Ik heb preciessss hetzelfde! Wat grappig want iedereen omschrijft het als “een vlindertje dat fladdert” maar ik voel idd soort samen trekking van mn spieren. Soms ook echt duidelijke schopjes en placenta zit ook aan de voorkant. Ik voelde de kleine man al met 17 weken dus zou heeel goed kunnen dat je jou kleintje voelt🥰

2 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Ik omschreef aan mijn vriend wat ik sinds een paar dagen voel als; alsof je ...
Ja, dat is het hoor! 🤍 Klinkt heel herkenbaar

2 maanden geleden

Wat leuk dat jullie het herkennen, zou het dan inderdaad toch zo zijn dat ik hem voel😍 Ik twijfelde ook heel erg omdat ik het niet voel als een vlinder die fladdert idd.. maar het kan voor iedereen ook net weer anders voelen natuurlijk! Zo spannend allemaal 🥰