5 Reacties

茅茅n maand geleden

Als je het niet vertrouwd je verloskundige bellen!

茅茅n maand geleden

Je baby draait dus het kan goed zijn dat je 鈥榤 de ene keer ergens anders voelt dan de andere keer.

茅茅n maand geleden

Ik herken het ook! Had vandaag bijv een emotionele en stressvole dag en voelde baby echt zowat niet, terwijl hij normaal gesproken best hard aan het trappen is tegen mijn blaas en laag in de onderbuik. Maar zit nu pp mijn werk en hij is weer lekker bezig hoor 馃槄 Het kindje heeft nu zo veel ruimte in de buik, dat hij nog veel kan draaien. Dus dat gevoel wat je beschrijft is helemaal niet zo gek!

茅茅n maand geleden

Denk wel normaal en dat ie een andere positie heeft gevonden. Ik vind het gemorrel en geduw op sommige plekken ook echt niet chill. Als je echt het gevoel hebt dat je kindje minder beweegt en niet alleen anders dan kan je gewoon bellen. Maar volgens mij is die van jou gewoon dagelijks actief dus klinkt prima.

茅茅n maand geleden

Ik had dit ook! Bij mij was mijn baby naar onder gezakt en meer in mijn bekken gekomen. Voelde soms een swchopje door deinzen naar mijn vagina. Nu weer naar de zeiken gekropen Mijn VK zei dat als je je baby 1x op een dag voelt dit prima is.