14 Reacties

2 maanden geleden

Ben nu trouwens 24 weken zwanger

2 maanden geleden

Geen zorg maken ! Dat kan gewoon geen probleem maar meer dan 4/5 dagen bel verlooskundige 😘

2 maanden geleden

Hoi, vanaf 28 weken is het inderdaad normaal om je kindje elke dag te voelen. Maar als jij je zorgen maakt dan zeker even aan de bel trekken. Beter een keer te veel checken 😉

2 maanden geleden

Je kan en mag altijd bellen als je ongerust bent.

2 maanden geleden

Heb je toevallig de 22 wekenprik gehad ik voelde de baby hierna ook even een dagje of 2 iets minder en daarna weer volop. Mocht dit niet zo zijn dan zou ik zeker even de vk bellen

2 maanden geleden

Naar je eigen gevoel luisteren hierin 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Reese

Heb je toevallig de 22 wekenprik gehad ik voelde de baby hierna ook even ee ...
Ja die heb ik eergisteren gehad! Zou het daar door komen.?

2 maanden geleden

Als je je heel erg zorgen maakt even met de verloskundige bellen. Al is het maar dat ze je kunnen geruststellen. Ik heb ook gelezen dat het soms helpt om een tijd op je linkerzij te gaan liggen, dat hij/zij dan vaak wel even gaat bewegen. Ik heb aantal dagen geleden diarree gehad en was bang dat ik iets verkeerds had gegeten voor de baby, voelde hem ook minder goed / bijna niet en de dagen ervoor juist wel. Dus daar maakte ik me zorgen over maar na iets van 2 dagen juist weer heel veel beweging, waarvan ik vervolgens weer dacht is dit niet te veel. Wellicht is gewoon niet iedere dag hetzelfde

2 maanden geleden

Mijn vk vertelde gisteren dat ik vanaf nu, ook 24 weken, elke dag de baby moet voelen. Als het even minder lijkt, 1.5u op linker zij liggen, dan is de kans groot dat je weer meer leven voelt. Maar als je ongerust bent, zou ik morgen zeker even bellen.

2 maanden geleden

Reactie op Boys Mommy178

Ja die heb ik eergisteren gehad! Zou het daar door komen.?
Dat zou heel goed kunnen heb het er laatst nog met mijn vk over gehad omdat de baby ook antistoffen aanmaakt. Dus hopelijk voel je je baby vanaf vandaag alweer wat actiever worden, zo niet toch even contact met je vk opnemen miss is het toch iets anders?

2 maanden geleden

Hoe was het vandaag? Alweer wat meer beweging inmiddels?

2 maanden geleden

Ik had het vorige week ook, precies t zelfde. Verloskundige zei indd vanaf 26 weken ongeveer moet je het elke dag voelen dus dacht ik wacht even af en na 2 dagen was ze weer net zo druk als daarvoor.

2 maanden geleden

Reactie op Reese

Hoe was het vandaag? Alweer wat meer beweging inmiddels?
Ja voel het nu gelukkig weer wat meer. Alleen nu af en toe vieze steekjes helemaal onderin, misschien iets teveel gedaan vandaag.. vanmorgen nog wel met de vk gebeld, die zei nog even aan kijken, en als ik het zelf van het weekend niet vertrouw kan ik gewoon langs komen.

2 maanden geleden

Reactie op Boys Mommy178

Ja voel het nu gelukkig weer wat meer. Alleen nu af en toe vieze steekjes h ...
Wat fijn dat je wat meer voelt. Wel vervelend van de steekjes. Als je het niet vertrouwd inderdaad gewoon aan de bel trekken. Ik ben nu zelf bijna 25 weken zwanger en heb soms ook nog steeds dat ik dnk wat is ie rustig, dan voel Ik hem ineens weer heel duidelijk wanneer ik iets zoets eet 😅