6 Reacties

één maand geleden

Ik heb dat ook! Ik heb van stokke een flexibadje gekocht

één maand geleden

Wij hebben een Stokke Flexi Bath en ik weet dat je daar een standaard bij kunt kopen, wij hebben dat echter niet dus weet niet of die ook op de normale standaarden past

één maand geleden

Same here! Wij hebben voor onze verjaardag ook de stokke flexi bath met standaard gevraagd 😊

één maand geleden

Stokke idd.. Ik had hem altijd in de xl variant, later zette ik gewoon op de grond en konden de Kids er nog heeel lang in. Nu heb ik de ronde wasmanden van de action voor ze. Zitten ze lekker met de schouders onder water. (3 en 2 jaar oud )

één maand geleden

Wij hebben ook een stokke flexi bath. In ons vorige huis pastte deze ook bovenop de wastafel (misschien ook een optie voor jullie?). Was ook ideaal met leeg laten. In dit huis hebben we een bad en zo'n 'badcommode' voor daarop. Daar gaan we het badje dit keer dan ook op zetten. Daardoor dus beide keren geen standaard nodig gehad. Als je weinig plek hebt en een rondere wastafel, dan is een Puj badje of een blooming bath badbloem misschien ook een optie? Hier heeft ze zodra ze zelfstandig kon zitten namelijk sowieso nooit meer 'op hoogte' in het badje gezeten, maar gewoon op de grond in de douche of in het bad.

één maand geleden

Bedankt allemaal voor de reacties! Ik heb toch maar besloten om de stokke set te kopen! Bedankt