24 Reacties

3 maanden geleden

Ik de badkamer is heel handig, alleen de eerste week wil je daarna heel snel aankleden ivm afkoelen en dan is dicht bij een verschoonkussen slim

3 maanden geleden

Geen domme vraag! Hier ook eerste paar weken op de kamer en dan met emmers water vullen. Daarna in de badkamer, ivm vullen en afvoeren van het water. Toen soms ook nog het aankleedmandje mee naar de badkamer zodat ik haar daar in kon wikkelen in de handdoek en dan in haar kamer verder aankleden.

3 maanden geleden

Ik had bij mijn eerste kindje een extra aankleedkussen gekocht voor in de badkamer. Ik deed haar dus daar in bad en naar het badje gelijk daar aankleden. Het gescheelt een hoop met emmer schouwen vind ik

3 maanden geleden

Wij zijn van plan hem in de badkamer te zetten! Lijkt mij het meest praktisch

3 maanden geleden

Wij hebben het babybadje de eerste weken beneden in de woonkamer gezet als we hem nodig hadden omdat het daar warmer was. Daarna gingen we voortaan altijd met hem douchen en gebruiken hem denk ik sinds een maand of 3 zeker niet meer, maar die eerste tijd echt heel fijn in een warme ruimte, vooral omdat het kindje in een koude periode geboren wordt..

3 maanden geleden

Wij hebben een hele kleine badkamer. Dus badje op de slaapkamer gebruikt. Maar achteraf vond ze het badje niet leuk en ging ze liever met papa douchen 😂. Nu met deze baby maar zien hoe die het vind

3 maanden geleden

Ik heb dat babybadje echt maar twee keer gebruikt, in de kraamweek. Daarna mee onder de douche met mijn man en wat later mee in het grote bad.

3 maanden geleden

Wij hebben het badje bij onze dochter echt weinig gebruikt. Als je er een kunt lenen of een goedkope kunt scoren dan is dat echt voldoende. Bij Mamaloes zijn er prima badjes voor een leuke prijs te koop!

3 maanden geleden

Wij hadden bij de eerste een tummytub en zette deze in de gootsteen in de keuken, ideale hoogte voor ons daar ook aankleden. En je zit ook niet met zo'n standaard en groot bad in huis.

3 maanden geleden

Wij gebruiken hem in de badkamer! Onze eerste is inmiddels 1 jaar geweest en gaat nog steeds meerdere malen per week in haar badje. Voor ons dus wel echt een must! (Nu ze ouder is natuurlijk niet meer op een standaard, ivm eruit kunnen vallen)

3 maanden geleden

Ons zoontje is inmiddels ruim 1,5 en wij gebruiken het badje nog steeds. Hij vindt het nog heel erg leuk. Alleen als we wat meer haast hebben dan gaat hij mee onder de douche. We hebben het grote bad voor hem nog niet gebruikt. We hebben hem eigenlijk altijd in de badkamer gehad.

3 maanden geleden

Wij hebben een airco/verwarming in onze slaapkamer. Dus eerste weken de kleine in onze slaapkamer in badje gedaan en daar weer omgekleed.

3 maanden geleden

Wij hadden het badje altijd in de badkamer staan. Bij ons zeker een must want ons zoontje begon al heel snel met spetteren waardoor heel de badkamer onder water stond. 😅 En is ook handig om het badje daar te kunnen laten leeglopen natuurlijk.

3 maanden geleden

Badkamer 100%

3 maanden geleden

Wij hebben dat badje ook nauwelijks gebruikt. Alleen in de kraamweek. Erna namen we de kindjes mee onder de douche. Badje stond meestal in badkamer. Dat vind ik handiger met vullen en legen. Heeft ook wel eens in de slaapkamer gestaan

3 maanden geleden

Wij hadden een babybadje gekocht voor ons eerste kindje maar bij het eerste bezoek na de bevalling van de vroedvrouw gaf ze ons al meteen de tip om haar meteen in het grote bad te wassen omdat ze zich dan veel vrijer zou voelen. Ze heeft ons aangeleerd hoe je zo’n klein baby’tje kan vasthouden om het veilig en fijn te doen. Conclusie, we hebben het babybadje nooit gebruikt en doet nu al 2,5 jaar dienst als wasmand. Voor mij dus absoluut geen must als je een groot bad hebt maar iedereen zal daar vast andere voorkeuren in hebben.

3 maanden geleden

Wij gebruikten hem direct in de badkamer. Legden een plank op de wastafel en konden daar de kleine ook direct aankleden. Inmiddels is ze drie en ze wil nog steeds meerdere keren per week in haar badje. 🌝

3 maanden geleden

Hier ook alleen in de badkamer gebruikt (hadden niet eens een babykamer en die zal er dit keer ook niet komen). In ons vorige huis hadden we een grote wasbak waar we het badje heel mooi in konden zetten, dus geen standaard nodig. We hadden ook zo'n aankleedkussen voor op het bad (https://www.bol.com/nl/nl/p/geuther-aankleedkussen-voor-op-bad-voor-kleine-ruimtes/9300000022506931/ ) Ik vind dat echt ideaal! Vooral ook voor de dagen dat je ze niet in bad doet maar gewoon even met een washandje wast. Badkamer kun je tenminste snel lekker warm stoken, zonder dat ze daar met slapen dan weer last van hebben. Dit keer zullen de eerste tijd het badje daar ook bovenop zetten. Je hebt er trouwens ook versies van met een babybadje eraan vast 😉 We hebben een stokke flexi bath en gebruiken deze nog steeds ook voor ons dochtertje van 2 jaar. Hij pas bij ons ook onder de douche, dus dan vullen we hem, zetten haar met haar speelgoed erin aan de zijkant van de douche en gaan er zelf gezellig naast staan douchen 😊 En in de zomer bij warme dagen ook lekker om buiten te gebruiken!

3 maanden geleden

Thanks! Hier had ik nog helemaal niet bij stil gestaan.

3 maanden geleden

Ik zet hem ook in de badkamer