6 Reacties

2 maanden geleden

Ik kijk graag even mee. Ik ben ook opzoek naar zoiets, en kan inderdaad nog niet goed vinden wat ik wil

2 maanden geleden

Wij hebben de eufy spaceview. Van de week 2e camera erbij gekocht. Werkt goed!

2 maanden geleden

Ik lees mee! Heb nog even geen antwoord. We hebben wel een keer gekeken naar beveiligingscamera's, die hebben tegenwoordig vaak vergelijkbare functies (ok behalve terugpraten en slaapliedjes afspelen, maar dat is voor mij geen vereiste). Vaak een stuk goedkoper en goede WiFi verbinding. Sorry de keuze wordt misschien niet makkelijker door deze tip 😂

2 maanden geleden

Wij hebben deze (onze oude begaf het vlak voor de eerste echo van de tweede nu😅): https://www.bol.com/nl/nl/p/qute-babyfoon-q-connection-signal/9300000142166877/?Referrer=ADVNLPPcef7e600e5e060d900b4395e9a680036255&utm_source=36255&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=CPS&utm_content=txl Kun je een camera bij kopen. Prijzig, maar we zijn erg tevreden. Geen app oid, maar hebben we zelf ook niet nodig, dus dat is een afweging die je moet maken. Het viel ons op dat je bij veel babyfoons met dubbele camera dan maar van 1 camera het geluid kan horen. Bij deze kan je het geluid van beide camera's tegelijk aan zetten.

2 maanden geleden

Ik heb net de alecto dvm200 gekocht. 125 euro, tweede camera is weer 110

2 maanden geleden

Wij zijn na een zoektocht uiteindelijk voor de Lakoo camera gegaan. Zie onderstaande link. Super tevreden over. We hebben dus 2 camera’s, een losse monitor en de app op 2 telefoons ingesteld. Dit werkt allemaal erg gemakkelijk. Geluid en beeld zijn erg goed! Ik kan deze babyfoon dus zeker aanraden. Bekijk Lakoo® BabyGuard Pro 6 2 camera's - Babyfoon met Camera en app - Babyfoon met monitor - wifi - Uitbreid baar - nachtzicht - Gratis app - BesteVerkocht - Terugspreekfunctie - Tempratuurweergave op: https://www.bol.com/nl/p/lakoo-babyguard-pro-6-2-camera-s-babyfoon-met-camera-app-babyfoon-met-monitor-wifi-uitbreid-baar-nachtzicht-gratis-app-besteverkocht-terugspreekfunctie-tempratuurweergave/9300000176848007?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp