10 Reacties

6 maanden geleden

Wij hebben er eentje van alecto met beeld. Kunnen meerdere monitoren op zodat je kan switchen tussen de kindjes. Beeld is niet om over naar huis te schrijven, maar je ziet het allemaal prima. Scherm is wat klein maar ook dat vinden we niet storend. Bereik is top, ook op langere afstanden! En hij is redelijk goedkoop! Dus dat was voor ons ook een plus punt, dacht om na bij 60.

6 maanden geleden

Wij hebben de luvion grand elite 3 bij onze zoon gekocht. Kan je uitbreiden met camera's zodat je meerdere kamers in beeld kan brengen. Goed en duidelijk beeld. Kan ook goed luid gezet worden, voor mij als slechthorende handig maar ook zeker voor mannen die doen alsof ze door geluiden heen slapen馃き Maar geen idee of deze type nog te koop is, maar anders zal er wel een opvolger voor zijn. Ook kan je met de app trouwens kijken, handig als jij of je partner op werk is en even wilt kijken of je bent het schermpje thuis vergeten en je bent op vakantie.

6 maanden geleden

Als je bij de ING een rekening hebt kan je kortingcodes kopen in de ING winkel voor Alecto. Wij hebben de alect DVM-150. Wij zijn daar erg tevreden over. Hebben nu een tweede camera gekocht.

6 maanden geleden

Wij hebben een Tapo camera. Werkt handig op de Wi-Fi en daardoor een heel groot bereik. Je hebt dan beeld op je telefoon! Ook makkelijk uit te breiden naar meerdere camera's. Zelfs als je niet thuis bent, kan je spieken hoe het thuis is 馃槄

5 maanden geleden

Zou zelf gaan voor een beveilingscamera鈥檚. Babyfoon was ik niet tevreden over, gedoe met bereik, niet mega helder beeld (ligt natuurlijk wel aan welke je koopt). Wij hebben camera van ezviz gekocht. 40 euro dus mega goedkoop en verbind je met wifi en via app kan je kijken. Keken vaak de iPad tot we zelf naar bed gingen en 鈥榮 nachts hoorde we hem toch wel. Inmiddels kijken we niet echt meer maar wel handig dat het alsnog kan. Je kan ook kijken als je niet thuis ben, vind ik ook wel chill

5 maanden geleden

Ik zelf ben expres niet voor een wifi babyfoon of camera gegaan. Omdat die makkelijk te hacken schijnen te zijn. Dat wilde wij persoonlijk niet, geen fijn idee dat iemand mee kan kijken. Geen idee waarom ze dat zouden doen, maar je leest de gekste dingen. Zoek maar eens op online 馃槀馃槀 dus wij gewoon eentje die met z鈥檔 eigen verbinding werkt .

5 maanden geleden

Philips avent! Goed bereik, helder beeld en je kan ook evt een app op je telefoon zetten.

5 maanden geleden

Wij hebben de Luvion Easy Babyphone. Nu 2 jaar in gebruik en hebben wij op aanraadde van familie en vrienden genomen. Die hebben het nu allemaal 3 a 4 jaar in gebruik en doen het daar ook nog top. Bereik is voor ons super goed (ook op vakanties waar het altijd mee naar toe gaat), beeld is helder en we kunnen alles duidelijk zien, ook 's nachts. Pikt ook goed alle geluiden op en de verschillende standen van geluid is ook erg fijn. Maar vooral blij met de VOX stand, babyfoon kan hierdoor de hele dag aanstaan zonder te hoeven op te laden. Beeld schiet vanzelf aan als kind geluid maakt馃 En hij kan dus ook tegen een stootje want hij is al gemiddeld 100x gevallen door mijn eigen schuld馃槀

5 maanden geleden

wij gebruiken de qute q connection (als ik het goed zeg). Ben er super tevreden mee en er kunnen 2 beelden naast elkaar voor als de baby er straks is. Qua bereik weet ik niet hoe goed ie echt is, omdat wij in een appartement wonen.

5 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Ik zelf ben expres niet voor een wifi babyfoon of camera gegaan. Omdat die ...
We zitten op een beveiligd wifi netwerk en om acces te krijgen tot de camera moet je de code scannen die eronder zit of een wachtwoord invullen waarna je een code op je 06 krijgt die je moet invullen. Is wel goed beveiligd dus. Hij is namelijk voornamelijk gemaakt als beveiligingscamera.