27 Reacties

2 maanden geleden

Weet jij wel matrasje dit is? Wij gaan morgen de meubelen bestellen bij babydump. Kan ik me nog even inlezen in het matrasje 😁

2 maanden geleden

Wel kamertje heb je besteld? Wij willen voor Jakarta gaan als die mooi is in het echt. Ben benieuwd naar de kwaliteit.

2 maanden geleden

Reactie op Annies90

Weet jij wel matrasje dit is? Wij gaan morgen de meubelen bestellen bij bab ...
Het is het Puck matras met tencel koudschuim.

2 maanden geleden

Reactie op bellooo

Wel kamertje heb je besteld? Wij willen voor Jakarta gaan als die mooi is i ...
Wij hebben ze nog in dozen staan. Maar de service is echt top! ❤️

2 maanden geleden

Kijk^

2 maanden geleden

Wij hebben trouwens gekozen voor het ledikantje met junior optie, vandaar dat ons matrasje afwijkende maten heeft. Geld ook op de normale matrasjes

2 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Kijk^
Top dankjewel!

2 maanden geleden

Geld dat ook als je alleen besteld hebt en nog niet hebt ontvangen. Ik heb eind mei besteld

2 maanden geleden

Ik had al hoge korting op babykamer dus denkt dat het dan niet telt

2 maanden geleden

Wij hadden de optie voor een gratis box, is die actie voorbij dan

2 maanden geleden

Reactie op Dnice1908

Wij hadden de optie voor een gratis box, is die actie voorbij dan
Volgens mij wel. Maar omdat ik geen complete kamer heb aangeschaft kreeg ik de box niet haha. Maar wel logisch. En dat is nu ook met het gratis matras.

2 maanden geleden

Reactie op Dnice1908

Wij hadden de optie voor een gratis box, is die actie voorbij dan
Neehoor beide acties lopen nu samen! Wij hebben het vanochtend allemaal besteld. De actie van de box is dan wel kamer + wagen

2 maanden geleden

Heel erg bedankt voor de tip! Vandaag is het kamertje gebracht. Matras wordt nog nageleverd🥳😁

2 maanden geleden

Reactie op 71124

Volgens mij wel. Maar omdat ik geen complete kamer heb aangeschaft kreeg ik ...
Geld enkel op een complete babykamer

2 maanden geleden

Reactie op Annies90

Neehoor beide acties lopen nu samen! Wij hebben het vanochtend allemaal bes ...
Ja precies, wij hebben al een kinderwagen + box dus deze actie is voor ons niet van toepassing

2 maanden geleden

Reactie op CWout

Heel erg bedankt voor de tip! Vandaag is het kamertje gebracht. Matras word ...
Hey wat top! Ons matras is vandaag geleverd. Ik had gisteren gebeld.

2 maanden geleden

Wij hebben afgelopen weekend onze babykamer + kinderwagen daar besteld. Maar omdat we al een box en matrasje hadden uitgezocht (wisten van het matras niet dat het de actie was) hebben we korting gekregen op onze bestelling. Ook omdat ik de kinderwagen ergens anders goedkoper had gezien, hebben we hier de goedkoopste prijs op gekregen en dus nog de extra kortingen !

2 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ja precies, wij hebben al een kinderwagen + box dus deze actie is voor ons ...
Jaa wij hadden de box ookal dus kregen daarom de co sleeper erbij. Kortom babydump loont om alert te zijn op alle acties :)

2 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Hey wat top! Ons matras is vandaag geleverd. Ik had gisteren gebeld.
Fijn zeg! Scheelt toch weer.. En nog nalevering ook.. Service! Welke kamer heb jij? Hier de basalt. Nu mooi de tijd om alles in elkaar te zetten en met matras gelijk compleet:-)

2 maanden geleden

Ik had inderdaad ook gemaild en kreeg de korting van het matras op de totaal prijs omdat wij al een ander matras hadden uitgezocht 😁 hele goede service! Het loont om af en toe de acties te checken tot je je order binnen hebt