33 Reacties

5 dagen geleden

Als hier het kamertje al af was, had ik alles ook al weg willen wassen. En ben nu 28 weken zwanger. Denk dat je kleintje er niet ziek van wordt of dood van gaat hoor

5 dagen geleden

Hi! Ik heb de kleertjes vrij vroeg gewassen na aankoop, omdat ik het persoonlijk niet fris vond om ongewassen in haar kast te doen, maar ik ga het rond de 36/37e week weer opnieuw wassen.

5 dagen geleden

Ik ben nu 32+3 en ik heb besloten om volgende week de kleertjes te gaan wassen en daarna mijn vluchtkoffer ook alvast in te pakken, je weet nooit vantevoren wanneer je bevalt! 🤭

5 dagen geleden

Staat er ook bij waarom ? Als je het netjes opruimt gebeurt er toch niks mee?

5 dagen geleden

Reactie op First Time Mommy88

Staat er ook bij waarom ? Als je het netjes opruimt gebeurt er toch niks me ...
“Stof”

5 dagen geleden

Ik ga alles wassen zodra ik met verlof ben dus over 3,5 week en dan gewoon rustig aan beetje bij beetje

5 dagen geleden

Ik heb met 30 weken bijna alles al gewassen. Ligt toch in de kast en stofvrij? Kan me niet voorstellen dat die paar weken nu echt wat uitmaakt...

5 dagen geleden

Nu 30 weken. Ook alles gewassen. Als ‘stof’ de reden is, dan mag je iedere week straks de kleertjes wassen want stof verspreid snel 😅. Met mijn eerste alles al gewassen met 25 weken - dat was mijn coronatijd bezigheid.

5 dagen geleden

Ik had t met 24 weken als gewassen. Wij hebben veel risico op vroeggeboorte dus dacht: liever nu en dan later nog een keer dan dat ik niet op tijd klaar ben. Maar t ligt nu nog steeds fris in de kast. Had net alleen nog niet gestreken, wordt wel aangeraden zeker bij nieuwe kleertjes. Dus dat doe ik binnenkort nog even en dan is het vast wel goed;) Ik denk als je het stofvrij opbergt, dus in gesloten kast, het prima is om lekker op tijd te doen hoor!

5 dagen geleden

Toevallig vandaag begonnen met precies 32 weken. Volgende week zal ik horen of baby eerder moet komen of niet dus wou dit al klaar hebben. Ook ga ik beginnen aan mijn vluchtkoffer (maar wacht nog op enkele bestellingen). En geloof me het is wel ff een klusje hoor😅. Labels knippen, sorteren op kleur/maat, wassen en dan strijken. Vervolgens nog mooi en netjes in de kast opruimen🤭

5 dagen geleden

Strijken? Doe ik niet hoor... haha alsof ik dat na de bevalling ook ga doen 🤭 heb alles op droogrekken gedroogd dus ziet er prima uit!

5 dagen geleden

Hoi hoi, Ik ben 30+4 en heb vandaag alle kleertjes ook gewassen. Liever eerder alles klaar hebben i.v.m. kans op vroeg geboorte.

5 dagen geleden

Ga het dit weekend wassen en ben pas 32+1. Gooi er wat parfumvrije (etc) geurzakjes tussen zodat het niet muf zal zijn 😁

4 dagen geleden

Ik heb het bij mn 1e kindje ook al zo vroeg gewassen. Daarna in de commode gelegd, lekker met zwitsal zeepjes ertussen. Zeker niet nog een x gedaan. Ik vind het soms zo'n gemiep over dat stof en welk wasmiddel e.d. 🙈

4 dagen geleden

Ik begin volgende week met 33 weken. Maar als jij de kleren wil wassen moet je dat lekker doen! Doen waar jij je goed bij voelt 💕

4 dagen geleden

Ik ga wel alles uitzoeken maar wacht met wassen tot ergens halverwege de 30 weken. En ik doe niet aan strijken 🤣

4 dagen geleden

Ik heb het al gedaan met 24 weken, lijkt mij als je het netjes in de kast hangt en strijkt en wat zwitsal zeepjes in de kast gedaan dat het gewoon netjes blijft…

4 dagen geleden

Heb mijn vorige zwangerschappen rond de 32 weken gewassen en kreeg keizersnede met 39 weken, ik had niet het idee dat de kleding vies was😅 dus kan prima! Nu met bijna 30 weken ga ik ook binnenkort aan beginnen want met 2 kinderen rondlopen ben ik toch altijd aan het wassen. Dus geen zin om tot het laatste moment te wachten want het moet ook allemaal netjes opgeruimd worden 🤭

4 dagen geleden

Kan geen kwaad, vind ik. Heb bij kind 2 en 3 ook al eerder (30wk) gewassen en in de kast gelegd. Ben ook nu weer bezig met wassen (30wk). Je kan er voor kiezen om het tegen t einde nog eens te strijken, als je je zorgen maakt om stof of bacterien oid :)

3 dagen geleden

Ik heb het dit weekend gewassen omdat mijn baby elk moment gehaald zou kunnen worden. Morgen ben ik 32 weken. Niks moet. Je kan wel je geboortepakje alvast in een vacuüm zakje doen ☺️